Oooh oké ja dat kan ik wel eens proberen ja! Volgende week weer, ik probeer het even op een keer per week te houden anders ben ik bang dat ik te veel ga willen
Ik heb nog wat grappigs meegemaakt net

Vanuit mij woonkamer zie ik dus de wei en ik zat lekker mijn boterhammen te eten voor het raam, paardentv. En ineens stoppen er 3 van die jongere kerels. Leeftijden 16-18 ofzo, echt jongeren zeg maar.
Van het type ‘ik ben eigenlijk te stoer voor paarden’
En ik zie ze Duke aaien, want Duke is gewoon een tikje aandachtsh**r dus die geniet daarvan. En dan selfies maken, foto’s maken. Ze hadden zelfs paardengeluidjes op gezet zodat Duke de goede kant op keek. Slim waren ze wel!
En plots trekt eentje zijn broek af met zijn blote billen richting Duke terwijl een andere daar natuurlijk een foto van neemt.
Ik gooi mijn boterhammen op tafel, race naar onder en doe heel nonchalant alsof ik de paarden van wei ging wisselen. Dus ik pak de paarden, zet ze om, geef nog een wortel. En ik loop terug en zeg tegen die jongens:
“Mijn paarden hebben al 4 maanden geen meisjespaarden meer gezien, als je nog eens je broek omlaag trekt denk ik dat je pijn krijgt aan je hol”
Vuurrood hoofd en binnen 10 seconden waren ze al bijna uit zicht, zo snel konden ze ineens weg wandelen

ik lig nog steeds in een deuk hahahaha