Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Nicole schreef:tita schreef:@ Nicoel leuk hoofd, meer kan je er niet over zeggen.
Laten we eerlijk zijn beetje hengst wat leuk kan springen maar toch niet doorgaat naar de 2e bezichting...kost gewoon een flink bedrag.
Je gaat echt geen topper scoren voor 8000-12000 euroen tuurlijk zijn er genoeg andere paarden die voor minder weggaan.
Ik snap niet dat je niks kunt vinden op SH... gewoon een leuk basispaard en opleiden tot Z-springen verkopen en met dat geld kun je weer verder.
Ik zie genoeg op SH
daar zeg je het goed JIJ ziet genoeg op SH.. En ik niet iedereen toch zo zijn type waar hij of zij op valt?
En wie zegt dat ik zo verschrikkelijke topper moet scoren? Er gaan genoeg mooi uitziende paarden die goed kunnen bewegen (maar niet goed genoeg als hengst of het is niet wat ze zoeken) voor dat geld weg want er moet plaats gemaakt worden.. Ik heb ook gezegd ik zou liever voor dressuur paard willen gaan nu, ik ben al Z springen geweest..
Zie luca.. Kwam niet door de eerste bezichtiging omdat hij zich 1 niet liet zien en niet was wat ze zochten.. zoiets moet je met geduld afwachten en tref je vast nog wel iets.. Ik ben daarom ook niet GEHAAST op zoek naar een nieuwe ik heb de tijd..
Voordeel voor mij is natuurlijk weer, zie ik een leuke pony hengst dat ik denk Ja die vind ik ook gaaf kan net zo een pony hengst worden als een paard hoor incl dat ik niet eentje hoef die 1.70 word maar is 1.60 groot zat voor mij..
Adin schreef:nou Didam is op miraculeuze wijze genezen.....
hij liep prima op de harde volte. Enige dat is geconstateerd zijn wat gevoelige zolen als hij met de visiteertang knijpt, that's it............mooi aan de ene kant maar aan de andere kant ben ik ook niet gek dus wat is het nou geweest.Advies dus een ijzertje voor en dan maar gewoon gaan rijden, en terugkomen indien nodig/
Adin schreef:hij denkt eerder gevoelige zolen.
Vind het toch gek, ben al 4 weken aan het sukkelen met vage klachten, of tenmisnte Didam.
Bedacht me later dat ik korte filmpjes op mijn telefoon heb, daar had hij dat nog, maar ja, niet laten zien.
Nu liep hij mooi rad. Ben er nog niet helemaal gerust op,
Wel heeft hij extra het been met de kleine bemerkinge bekeken/bevoeld en dat was niet warm of dik oid.
Zal ik wachten met rijden opbouwen tot de ijzers er onder zitten (dinsdag pas) of gewoon voorzichtig weer beginnen.