Mallootje schreef:Ik denk dat ik straks voor een cotton in mint ga, maar wil 'm eerst even in het echt zien.. Op vos past helaas niet alles
Haha daar zit ik nooit mee!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Mallootje schreef:Naja ik wil wel graag een beetje een mooie combinatie, wil niet dat ie van zichzelf schrikt in de spiegel
Bailey_4ever schreef:Mallootje schreef:Naja ik wil wel graag een beetje een mooie combinatie, wil niet dat ie van zichzelf schrikt in de spiegel
Een vos is wel vrij moeilijk ja, maar als je uit de buurt blijft van babykleurtjes, groen, oranje en geel kom je al een heel eindZit er zelf ook altijd mee te klieren, wel jammer want sommige dingen die ik mooi vindt kunnen totaal niet op bails.
Mint lijkt me wel heel goed kunnen ondanks dat hij een beetje groenig is, frisse kleuren en blauwtinten staan iig erg goed op een vos
_DP_ schreef:Mallootje schreef:Ik denk dat ik straks voor een cotton in mint ga, maar wil 'm eerst even in het echt zien.. Op vos past helaas niet alles
Haha daar zit ik nooit mee!Zolang ik het een mooi dekje vind, maakt het me niet uit of het vloekt op mijn pony.
lovey_ou schreef:_DP_ schreef:
Haha daar zit ik nooit mee!Zolang ik het een mooi dekje vind, maakt het me niet uit of het vloekt op mijn pony.
Indd imo vloekt er helemaal niks op een vosOp een paar dingen na natuurlijk maar vind alles wel mooi staan
Bailey_4ever schreef:Mallootje schreef:Naja ik wil wel graag een beetje een mooie combinatie, wil niet dat ie van zichzelf schrikt in de spiegel
Een vos is wel vrij moeilijk ja, maar als je uit de buurt blijft van babykleurtjes, groen, oranje en geel kom je al een heel eindZit er zelf ook altijd mee te klieren, wel jammer want sommige dingen die ik mooi vindt kunnen totaal niet op bails.
Mint lijkt me wel heel goed kunnen ondanks dat hij een beetje groenig is, frisse kleuren en blauwtinten staan iig erg goed op een vos
CoronaLime schreef:Bailey_4ever schreef:
Babykleurtjes staan juist enorm leuk op een vosje, ik vind alleen fuchsia roze niet op alle vossen mooi maar verder kunnen ze imo alles wel hebben
CoronaLime schreef:Babykleurtjes staan juist enorm leuk op een vosje, ik vind alleen fuchsia roze niet op alle vossen mooi maar verder kunnen ze imo alles wel hebben