Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XladyX schreef:Nou, mijn bezichtiging was 3x niks.. paard was heel slecht opgevoed, probeerde me er op alle mogelijke manieren af te krijgen (niet gelukt, haha), was allergisch voor wortelen, had iets met zijn sesambotje(?), stond niet lekker op zijn hoeven, had een keer in de sloot gelegen en er was al helemaal geen 'klik' en nog veel meer.. dusja, een no-go voor mij. Ik hou wel van een uitdaging, maar dit paard was niet vooruit te branden tenzij hij een aanloopje nam om je eraf te bokken.. paard stond al opgezadeld en was al gereden en gelongeerd toen we aankwamen, vond ik ook wel erg verdacht..
Dus ik ben nog steeds/weer zoekende..
XladyX schreef:Een fijn, allround paard tussen de 3 en de 8 jaar, bij voorkeur zadelmak. Mag 'pit' hebben of een flinke gezonde looplust, mits binnen de perken (paar keer flink bokken of even ertussenuit piepen mag, maar continu moeten 'vechten'.. nee bedankt). En hij moet uiteraard gezond zijn.. prijsklasse zo tussen de 2 000 en de 3 000.. Je zou denken dat daar wel wat voor te vinden is, maar dat valt best tegen.. vooral dat 'gezond' blijkt vaak niet zo te zijn.. Ohja, en het liefst zo groot mogelijk, minimaal 1,60m.