Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vrouwke schreef:laatst kwam een collegaatje van mij met haar dochter van 4 die wilde een keertje op een pony zitten.
zo gezegt zo gedaan, ze vond het hartstikke leuk.
dus ik tegen moeder: wil jij ook ff?
ik heb dat nog nooit gedaan zei ze.
dus zij erop en ik rond lopen met de pony.
dus ik zeg pak de teugels maar vast.
zij: wat zijn dat?
Maartje1990 schreef:niet zozeer een grappige opmerking van de nietpaardenmensen... maar 1 van mezelf naar het niet paardenmens... in dit geval bekend als 'de bouwvakker'.
Bouwvakkers, je kent ze wel, menen zich altijd wat en kijken naar de mooie vrouwen. Ik rijd met mijn haflingermerrie langs een bouwplaats waar 1 van die bouwvakkers roept van 'ik zou jouw paard wel willen zijn!' (weetje wel... tussen mijn benen enzo... ) waarop ik doodleuk terugroep 'weet je dat zeker? want deze is namelijk gecastereerd!'
toen stond meneer toch even met z'n mond vol tanden... andere bouwvakkers lachten 'm ook keihard uit... en ach... dat mijn paard een merrie was... heb ik er maar niet bijverteld
Nandor15 schreef:Komt een jongetje met het zoontje van een manege-eigenaar spelen, zegt hij: ''Zo, jullie hebben een grote zandbak!''
Barcelano schreef:Ik hoorde net op stal een leuke uitspraak van het zoontje van een stalgenoot.
Haar zoontje stond bij de wei naast de Bak.
Er was een Instructeur van een andere stalgenoot op haar Hengst aan het rijden.
Dus die Instructeur zegt: K*U*T Paard.
had dat zoontje tegen zijn moeder gezegd : Mama die meneer snapt er ook niks van dat hij zegt K*u*T paard want hij rijd op een Hengst![]()
Vond hem wel humor