Wintercollecties 2011/2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:30

Hihi ik had geluk (oke en ongeluk want was niet de bedoeling...) dat ze de laarzen die ik wilde hebben van petrie zo op voorraad hadden inmijn maat.... Dag Dag centjes. Maar we zijn wel al ruin een jaar erg happy met elkaar! hhahaha :') Nu kijken voor die Mondoni's voor erbij , heb ook het lak hoofdstel van Premiera dus mooi setje! :D

Donna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:36

Ben wel nieuwsgierig waar jullie al het geld vandaan toveren voor al die paardenspullen...
Ik wil heel graag cognac-kleurige pololaarzen, niet die standaard van lipica, maar net even anders <3
Maar voor nu heb ik twee paar perfect passende en goed uitziende leren laarzen staan (springlaarzen met veter/rits en voor dressuur Anky Petrie's) dus nog een paar is behoorlijk overdreven haha.

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:39

Euhh... ik werk momenteel gemiddeld 44-50 uur per week dus centjes zijn er wel :j en ben best goed in soms helemaal niks uitgeven dus dan hou ik een maand over die ik dan daarna weer vrolijk uitgeef over een tijd verspreid :P

Ik wil ook nog Cognac kleurige laarzen... maar moet dan van mezelf kiezen , of Laklaarzen of Cognac kleurig :')

Emma

Re: Wintercollecties 2011/2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:41

Ik had bij lipica ook hele mooie andere gezien, maar eigenlijk vond ik die alleen mooi in het bruin, anders had ik ze genomen, maar ik heb een grijs wedstrijdjasje dus dat gaat een beetje vloeken :+
maar dat waren bruine laarzen met een rits van boven naar onder, echt super mooi!

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 19:58

Het zal vast al gevraagd zijn, maar ik kon het niet vinden.. weet iemand waar de nieuwe es collectie te vinden is? :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:02

Over es gesproken, iemand nog interesse voor een ES stripe in delft? :Y) Die gaat niet staan op m'n nieuwe peerdie :+

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:04

Nieuwe ES collectie is ook leuk :') Te veel leuke dingen weer....
Helaas geen fan van de stripe in's

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:04

Ik geloof dat ze op ooteman.nl wel veel al hebben van ES.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:08

Oh had het nog niet eens gezien op ooteman!
Maar vind het niet veel bijzonders eigenlijk :Y) *bankrekening haalt opgelucht adem*

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 20:55

Oef, ik wil die rode jas van Eurostar. Heb ooteman al gemaild maar nog geen reactie gekregen.. Zijn er naast ooteman nog online shops die al een (groot) deel nieuwe collectie (met name eurostar) online hebben?

A_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:31

even een vraagje... Is Reitsport Klawunde op Ebay een beetje betrouwbaar? Ook als ze meer dan 1 ding verzenden?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:42

Zeker weten!!!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 23:56

Ja :D

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:10

zekers! :j

A_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 00:16

Ok, klinkt heeeeeel positief hahaha. Dan ga ik denk ik maar daar m'n spullen bestellen.

leentje13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:20

Echt heel betrouwbaar en een super snelle service!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 09:51

Klawunde is echt top! Ik bestel er regelmatig en krijg altijd alles netjes binnen, heel snel ook!

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 10:05

d0nnaa_dan schreef:
Ben wel nieuwsgierig waar jullie al het geld vandaan toveren voor al die paardenspullen...
Ik wil heel graag cognac-kleurige pololaarzen, niet die standaard van lipica, maar net even anders <3
Maar voor nu heb ik twee paar perfect passende en goed uitziende leren laarzen staan (springlaarzen met veter/rits en voor dressuur Anky Petrie's) dus nog een paar is behoorlijk overdreven haha.

Zakgeld. :+
En feestdagen, zijn ook heel handig.

Mijn ouders betalen alleen de dingen die écht nodig zijn zoals winterdekens, kapotte dingen vervangen en dat soort dingen. :Y)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 11:31

hihi heb jij even geluk... :D
Ik krijg gelijk de wind van voren als ik weer wat gekocht heb :') Ook al heb ik het daadwerkelijk wel nodig...
Mijn ouders vinden dat ik veeeeeeel te veeel geld uitgeef aan mijn paard , en te weinig aan mezelf. Al vind ik persoonlijk dat het voormezelf is en niet voor me paard :+
Volgens mij kan het mijn paard weinig schelen of hij nou een hoofdstel van 20 euro of van 120 aan heeft :P of een dekje van 25 euro of 70 euro hihih...

Mjaa even back on winter collectie...
Ik denk dat er voor mij wel eskadron gaat komen deze winter... vind de Coffee/Berry Bicolor wel errggg mooi :j

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 12:43

@d0nnaa_dan: Wat dacht je van extra werken, we zitten nu toevallig in een drukke periode. En sparen, niet teveel uitgeven aan andere zaken.
Maar heb nu al een paar winters gedaan met spullen die nu echt wel afgedragen zijn, dus tijd voor iets nieuws aan te schaffen. M'n zus maakte laatst de opmerking dat ik meer kleding voor bij m'n paard heb dan voor dagelijks in het 'paardloze' leven. Daar heeft ze wel gelijk in, probeer het nu voor bij m'n paard echt bij het nodige aan spul te houden, maar het is zo ontzettend leuk om verslavende setjes voor bij je paard te hebben... alles staat hem ook prachtig helaas ;-) En draag ook wel eens truien van paardenmerken in het dagelijkse leven hoor.
Heb vorige week dat Heritage Blue setje van HH gekocht, staat prachtig op m'n fries. Heb er een polo, fleecetrui, ruitsokken, peesbeschermers van. Ook die jas maar besteld, want die waren nog niet binnen en m'n oude jas is echt op. Kan dit alles combineren met de spullen die ik nog had omdat er ook nog beige en donkerbruin in de set zit waar ik nog meer spullen van heb. Vond de prijzen nog wel meevallen toen ik naar andere merken keek, alle productie en grondstofprijzen zijn wereldwijd gestegen dus alles is duurder geworden.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:21

Gewoon veel werken idd :D Ik krijg geen zakgeld en spaar eigenlijk ook niet echt, dus gewoon heel veel werken :')

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:36

Sharkj: een paard maakt het idd niet zo heel veel uit wat voor kleuren en alles hij draagt of dat het wel bij elkaar past of juist vloekt, maar de kwaliteit van dekjes en hoofdstellen kan wel degelijk uit maken, een paard maakt echt wel onderscheid tussen een dekje dat schuurt en niet lekker zit en een dekje die zacht is en goed past. Hetzelfde geld voor een hoofdstel, als het leer zachter is, is het fijner voor het paard (lijkt me dan).

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 15:43

Jawel dat klopt ook wel ;) ik snap dat er onderling verschil in zit. Maar zit ook verschil in per paard wat er wel en niet lekker zit....
Ik heb mijn paard niet anders voelen lopen op een hoofdstelletje van 20 euro in de uitverkoop dan op het hoofdstel wat ik nu heb... voelde alleen verschil toen ik met een ander bit ging rijden.
Mijn pony is wat dat betreft redelijk simpel en bijna alles (zeker kwa dekjes) past goed , schuurt niet , schuift niet.... dus is het uiteindelijk meer voor mij dat hij met een HV polo dekje moet lopen i.pv. een merkloos dekje. Bedoelde het meer in die zin , natuurlijk zijn dekjes van eskadron beter dan die van Harry's horse (om maar even een merk te noemen)maar ik merk niet aan mijn pony dat hij dat ook merkt :+

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 16:52

Sharkj schreef:
Jawel dat klopt ook wel ;) ik snap dat er onderling verschil in zit. Maar zit ook verschil in per paard wat er wel en niet lekker zit....
Ik heb mijn paard niet anders voelen lopen op een hoofdstelletje van 20 euro in de uitverkoop dan op het hoofdstel wat ik nu heb... voelde alleen verschil toen ik met een ander bit ging rijden.
Mijn pony is wat dat betreft redelijk simpel en bijna alles (zeker kwa dekjes) past goed , schuurt niet , schuift niet.... dus is het uiteindelijk meer voor mij dat hij met een HV polo dekje moet lopen i.pv. een merkloos dekje. Bedoelde het meer in die zin , natuurlijk zijn dekjes van eskadron beter dan die van Harry's horse (om maar even een merk te noemen)maar ik merk niet aan mijn pony dat hij dat ook merkt :+

Of het nou Harry's Horse is of Eskadron of handgemaakt door oma, ik hoor paardlief nooit klagen als ze na het rijden maar eten krijgt. :+

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-11 17:53

Klawunde is zeker een aanrader :j