Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
d0nnaa_dan schreef:Ben wel nieuwsgierig waar jullie al het geld vandaan toveren voor al die paardenspullen...
Ik wil heel graag cognac-kleurige pololaarzen, niet die standaard van lipica, maar net even anders![]()
Maar voor nu heb ik twee paar perfect passende en goed uitziende leren laarzen staan (springlaarzen met veter/rits en voor dressuur Anky Petrie's) dus nog een paar is behoorlijk overdreven haha.
Sharkj schreef:Jawel dat klopt ook welik snap dat er onderling verschil in zit. Maar zit ook verschil in per paard wat er wel en niet lekker zit....
Ik heb mijn paard niet anders voelen lopen op een hoofdstelletje van 20 euro in de uitverkoop dan op het hoofdstel wat ik nu heb... voelde alleen verschil toen ik met een ander bit ging rijden.
Mijn pony is wat dat betreft redelijk simpel en bijna alles (zeker kwa dekjes) past goed , schuurt niet , schuift niet.... dus is het uiteindelijk meer voor mij dat hij met een HV polo dekje moet lopen i.pv. een merkloos dekje. Bedoelde het meer in die zin , natuurlijk zijn dekjes van eskadron beter dan die van Harry's horse (om maar even een merk te noemen)maar ik merk niet aan mijn pony dat hij dat ook merkt