zit er nog en ook aan de binnenkant is een overvulling maandag weer naar de kliniek een echo maken om te kijken of er wat beschadigd is.Niemand snapt het de oude eigenaren niet, de kliniek niet...en ik ben boos op mezelf omdat ik niet goed heb gecontroleerd van te voren
Heb even een paar vraagjes, krijg binnenkort misschien een pony. Willen jullie er een paar beantwoorden?

.
heb je ook wel gelijk in maar trainen en voer en flink groeien zijn toch vaak wel eigenschappen voor juiste bespiering
Het was ook niet als reclame bedoeld maar meer dat ik zie dat veel mensen vragen hebben over welk paard ze het beste kunnen kopen, en wat de doen met keuring etc. Maar goed dat je het even zegt!
, ik was M2 met mijn merrie maar ging toen studeren, vriendje, kindjes,..... Toch zoek ik een beetje wauw-paardje. Een beetje showen vind ik ik stiekem wel leuk en tsja, als ik er weer 22 jaar mee doe dan mag ik er best wel voor gaan. Hoe is het met haar spronggewricht trouwens? Ze kan best i.d. trailer een rotbeweging /trap hebben gemaakt. Is het warm? Zakt het naar beneden? Wordt het minder met stappen? vervelend voor je