Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik denk dat ik m'n instructrice zo even ga bellen..
Over het paard twijfel ik absoluut niet!

Lioony schreef:Maar hoeveel tijd zit er dan tussen de 1e en 2e keer kijken eigenlijk?
Kun je niet een beetje van te voren een planning maken dan, ook al weet je niet hoe jullie het paardje gaan vinden. Want dit is natuurlijk wel erg vervelend als dat steeds gebeurd!
Merel___ schreef:Nou ik meld me ook maar weer, zal zo even bij lezen. Ik word echt gek van het zoeken, ik wou gewoon dat er zoiets bestond als je wensen invoeren in een machine en dat er dan je ideale paard uit kwam gerold. Pfff, wie heeft hier nog meer last van?

Dott schreef:Lioony schreef:Maar hoeveel tijd zit er dan tussen de 1e en 2e keer kijken eigenlijk?
Kun je niet een beetje van te voren een planning maken dan, ook al weet je niet hoe jullie het paardje gaan vinden. Want dit is natuurlijk wel erg vervelend als dat steeds gebeurd!
Het gebeurd zelfs nog voor de eerste keer kijken :p
Hebben nu een hele leuke tinker gezien, maar toch twijfelen we nog, nog beetje verder kijken.

Daar zul je dus niet echt iets nieuws vinden, alleen kom je alleen KWPN'rs tegen 
Heeft alleen niet zo lang geduurd
Zelfde dag dat we afgesproken hadden om even te bespreken hoe en wat kwamen we al op deze
Dat ging echt zo van: O! Ik weet nog wel wat, ik ga even bellen! 5 minuten later: We kunnen nu even gaan kijken, het is hier vlakbij
Dus toen achter diegene aan gereden en tadaa, daar was die dan 
Ik heb serieus van half 1 tot nu de tijd gehad en heb het nu nog niet eens écht doorgelezen
Achja, sta een 7 afgerond en laat 't volgend jaar toch vallen..