Voor degene die nog steeds bezig zijn om het op te zeggen; Ik heb mijn mail destijds naar de volgende adressen gestuurd:
astrid@atotzet.nl,
ria@atotzet.nl,
ledenservice@toptijdschriften.nl,
info@toptijdschriften.nl,
ledenservice@publiforce.nlIk kreeg vervolgens een reactie van Astrid dat mijn abonnement was opgezegd.
Zoals al eerder in dit toppic werd gezegd, heb ik ook de volgende mail gestuurd:
------------------
Geachte Horsimo,
Via deze manier wil ik mijn abonnement op horsimo met onmiddellijke ingang ontbinden.
Hiertoe heb ik de volgende beweegredenen:
- ik ben het niet eens met de, onaangekondigde, en onredelijk prijsverhoging van 19,95 naar 39,95
- ik ben het niet eens met de onaangekondigde samenvoeging met het blad dier. Ik was in de veronderstelling dat ik een abonnement heb op een paardenblad, niet op een paarden-, honden- en kattenblad.
Omdat ik mijn abonnement via de digitale weg heb aangeschaft, sta ik in mijn recht om het ook via deze weg te ontbinden.
Ik verwacht binnen 5 werkdagen een reactie op mijn mail te ontvangen, met daarin de bevestiging van opzegging.
---------------
Hopelijk hebben jullie hier wat aan.