Yetse schreef:Mod wil topic niet verplaatsen, zij vindt het hier thuishoren en verwijst naar het starttopic in I.M.
Ik ben het hier niet mee eens![]()
Nou, zoveel maakt het toch niet uit?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yetse schreef:Mod wil topic niet verplaatsen, zij vindt het hier thuishoren en verwijst naar het starttopic in I.M.
Ik ben het hier niet mee eens![]()
LadyGrace schreef:nienke_92 schreef:Ik heb ook wel eens op zo'n centraal topic hierover gereageerd en toen zeiden heel veel bokkers dat niet elk geslacht paard zou worden opgegeten door iemand... Maar nu weet ik het ook niet meer hoor!?
nou slachten betekend wel echt, doden, vlees gebruiken om op te vreten
dus tja als je laat slachten kun van 9 op de 10 verwachten dus
dat het wordt gebruikt voor eten.. ik bedoel slachters kopen toch niet dieren voor 600 euro om het te doden en dan weg te gooien..???
dan gooien ze 600 euro weg![]()
maar ik zou dus sowiezo NIET slachten
moet er trouwens niet aan denken dat mijn paardje nu al dood gaan 4 jaar![]()
hoop dat je nu wat meer weet van slachten
Yetse schreef:Ik heb de Mod wederom een dringend verzoek gedaan dit te verplaatsen, dit topic is misplaatst in In Memoriam.
Es79 schreef:Krullie_HVJ schreef:Met zo'n kogel in je kop zie je er gelijk al niet meer uit zoals je altijd was en dan blijf je dus ook bij je paard voor de rest van je leven dat beeld voor je zien, je paard met een kogel in zijn kop. Nou dat lijkt mij geen prettig gezicht. Dus ik kies voor de spuit.
Gr. Mandy
En na cremeren zie je er wel hetzelfde uit?
Es79 schreef:Ja, wat is dit nu weer voor argument, hij ziet er anders uit!![]()
Laat het lekker hier staan joh! Wat een gemekker over waar het moet staan! Hebben jullie er last van?
BitchyWitchy schreef:Es79 schreef:Ja, wat is dit nu weer voor argument, hij ziet er anders uit!![]()
Laat het lekker hier staan joh! Wat een gemekker over waar het moet staan! Hebben jullie er last van?
Ik heb er geen last van, heb meer last van mensen die niet lezen maar wel lukraak posten, vind ik veel erger
Es79 schreef:Nou, ik anders ook wel! En het valt me op dat de mensen, die hier klagen, amper of niet in dit topic posten!?
BitchyWitchy schreef:Es79 schreef:Nou, ik anders ook wel! En het valt me op dat de mensen, die hier klagen, amper of niet in dit topic posten!?
Dat komt omdat wij, let op hier komt een hele goeie, de DIE HARDS zijn
gipsyboy schreef:als ik dit zo allemaal lees wel niet.
dan moet ik maar aan 1 ding denken en dat is dat je mensen heb die van PAARDRIJDEN houden en je hebt mensen die houden ECHT van paarden.
en als je daar overna denkt zit daar een heel groot verschil in
gipsyboy schreef:als ik dit zo allemaal lees wel niet.
dan moet ik maar aan 1 ding denken en dat is dat je mensen heb die van PAARDRIJDEN houden en je hebt mensen die houden ECHT van paarden.
barbara1970 schreef:gipsyboy schreef:als ik dit zo allemaal lees wel niet.
ja ben het helemaal met je eens eindelijk eens een opmerking wwar ik me bij aan kan sluiten, wat maakt het toch uit waar dit topic staat, de gene die dit topic aangemaakt heeft zit hier gewoon mee en wil haar hart luchten, maar helaas reageren de meeste bolers over het feit dat deze topic verkeerd staat ipd kunnen we ook haar allemaal een hart onder de riem steken maar helaas hebben de meeste van jullie het te druk met temmen
Lielle schreef:ach, gipsyboy is degene die mij een aantal pagina's terug verweet niets om mijn paarden te geven. Niet echt iemand aan wiens oordeel ik veel waarde hecht