Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anna79 schreef:Heel erg jammer...
Wat ik eerlijk gezegd bijzonder vind: wat als deze Shetlander van een of andere boer was geweest. Die had er niet om gemaald en het gedrag was al helemaal niet opgevallen. Die had gewoon gedacht, och niet drachtig. Maar omdat de pony zo goed in de gaten wordt gehouden worden er naar mijn idee ook meer apen en beren gezien, die normaal helemaal niet op zouden vallen. Dus als TS al iets niet handig heeft gedaan is het waarschijnlijk teveel details te noemen waardoor andere bokkers zijn gaan opnoemen wat voor vreselijke dingen er mogelijk aan de hand zouden kunnen zijn. En daarmee een verwijt naar TS dat ze geen onmiddellijke actie zou ondernemen.
Stel dat de pony van één van die gerenommeerde bokkers zou zijn, die misschien aan het werk is en alleen 's ochtends en 's avonds een keertje checkt en s nachts al helemaal niet dan was misschien de enige conclusie geweest dat de merrie niet drachtig was en verder niks.
Nogmaals jammer. TS succes met je mooie ponies en ik loer wel even goed als ik langs je huis kom of ik iets kleins zie dartelen
myk_en_shant schreef:Swift ik wil je echt mijn complimenten geven, voor alle rust, geduld en uitleg. Je blijft altijd respectvol naar de drammerige bokkers. Maar mijn mening heb je het nog verdomd lang vol gehouden, ik had allang gezegd ajuus tabee, zoek het lekker uit met z'n allen.
silvia58 schreef:Zo jammer dat een aantal mensen weer een topic verpesten voor andere mensen![]()
Dit was nou gewoon een topic met een goede sfeer en veel grapjes terwijl ondertussen
Skyla heel goed in de gaten wordt gehouden en verzorgt wordt.
Ik snap echt dat topic starter hier geen zin meer in heeft, maar aan de andere kant
hebben die zuurpruimen weer hun zin![]()
Ik hoop dat ze zich nog bedenkt en we misschien toch weer elke morgen een reden hebben om snel bokt te openen. Lieve groet en heel veel sterkte
Melzazu schreef:Swift wat ben jij toch een topper!!![]()
Dat is het enige wat ik na jouw laatste post er over te zeggen heb.
Enneuuhhh foto’s mogen van mij altijd gepost worden hoor
Maar alleen als je er de energie voor hebt en het zelf ook leuk vindt. Het blijft jouw topic hè
Edit: typo