Vaak wisselen we alles naar een dubbelgebroken watertrens maar zolang het niet nodig is vind ik dit prima
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DDDara schreef:Ik heb wel wat gedoe gehad met Reus met het bit een sprenger anatomische enkelgebroken aurigan D-trens. Eerst leek hij het er heel goed op te doen, maar ineens was hij helemaal kopschuw als ik met hoofdstel aankwam en kon in zelfs met moeite nog het halster om krijgen. Tandarts is geweest en er is niets bijzonders gevonden wat dit kon veroorzaken wel een losse dop. Daarna heb ik alles bitloos gedaan dit ging erg goed en nu heeft hij al weer 2 weken vakantie. Ik zal hem na de vakantie eerst weer bitloos oppakken maar als ik terug ga naar bit wil ik toch graag iets heel anders in zijn mond stoppen dat mocht het toch aan het bit hebben gelegen, dat ik niet direct mijn eigen werk weer verpruts. Op alle metalen bitten die ik heb gepast is hij sowieso heel onrustig in de mond (extreem veel kauwen) en op dubbelgebroken is dit nog veel erger.
Dus vandaar mijn interesse ik de trust.
DreamGuide schreef:Hey mede-beleerders!
Ik geef niet zo heel veel updates, maar inmiddels zit ik al op mijn kleine. Ze is 99% braaf, alleen reactie op het been is nog een beetje een uitdaging.
Als in, aandraven gaat prima maar na 2 rondjes gaat ze halverwege de wending steeds langzamer tot ze stilstaat. Als ik dan been geef gaat ze gewoon achteruit.![]()
Iemand nog tips hiervoor? Of leuke oefeningen? Ook dingen die ik evt vanaf de grond zou kunnen doen?
Mijn vader is er ook altijd bij met longeerzweep, maar wil op den duur natuurlijk ook graag alleen kunnen rondrijden.
[ [url=m/uvUurM.jpg]Afbeelding[/url] ]
DDDara schreef:Ik ben vooral fan van de TRT methode, maar ik heb ook dressuur natuurlijk en het boek Beleren geen kunst uit eindelijk komt het allemaal wel een beetje op het zelfde neer. Dus het boek is zeker een aanrader als je geen zin hebt om filmpjes te kijken.
Al denk ik dat je misschien voor het bokken het meeste hebt aan de TRT methode maar die kan je ook gewoon op youtube kijken hoef je geen cursus voor aan te schaffen.