anjali schreef:Mijn laatste, nu ruim 4 jaar geleden, zag ik s'morgens op Marktplaats. Meteen gaan bezichtigen en diezelfde dag stond hij in de avond al bij mij op stal.Dus alles bij elkaar binnen 1 dag. Niet gekeurd en nog niet betaald ,de verkoper wou hem zelf meteen komen brengen .Het geval was dat het Kerstavond was en ik had een lege stal dus dat vond ik een romantische samenloop.
Heerlijk verhaal!
Vinnie123 schreef:Hoe lang hebben jullie over je zoektocht gedaan en hoeveel paarden hebben jullie bezichtigd?
Leuk om over die verschillende zoektochten te lezen. Ik ben nog maar toe aan mijn eerste paard. Totaal niet volgens de regels van de kunst. Ik werd verliefd op een jaarlinghengstje op de stal van mijn bijrijdpaard. Was helemaal niet van plan een paard te kopen en zeker geen onbeleerde. Werd mij een jaar later aangeboden en ik heb er na vijf minuten nadenken ja op gezegd. Ongekeurd gekocht, helemaal fout eigenlijk. Ben hem nu aan het beleren, het gaat supergoed met hem, en we hebben een enorme 'klik'. Al is hij een allemansvriend, hij vindt alle mensen leuk.
Beste beslissing van mijn leven. Hoop samen met hem oud te worden.