Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik kan er niets aan doen dat ik geen issues heb met naalden.
het wordt warm vandaag en morgen, ik hoop dat ik ze vandaag allebei kan rijden voor de warmte, dan neem ik morgen een dag vrijaf. 

Mijn koffie is bijna op dus ik ga er zo aan beginnen.

Voor mij blijft ze "mijn kleine meisje". 
Maddy_Paola schreef:Nu vroeg ik me af, aan de hand van het foto topic, mag je in België starten met een kneveltrens in de dressuur? Nederland mag dat namelijk volgens mij niet, wel bij springen dacht ik![]()
T ziet er goed uit hoor, en ze lijkt inderdaad echt mega onder jou, maar dit vroeg ik me even af, hoe voelde t voor jou eigenlijk zo zonder martingaal?
Ayasha schreef:Volgens mij wel. Waarom mag dat in NL niet?
Heb het nagevraagd. Desnoods hang ik er een bustrens of D trens in, de kneveltrens was vooral voor het zadelmak maken omdat het stabieler ligt.
Éigenlijk voelde ze fijner zonder martingaal dan met. Rustiger in de aanleuning, fijner contact.
Rêve haar kaak paste niet in de micklem.
denk dat die een full nodig zou hebben in de micklem door haar kaak en ik dan gaten bij moet maken voor haar neusriem niet los te hebben hangen. Beide zijn maat cob, maar Sam zwom dan weer in de busse.
eens ik Rêve wakker krijg gaat het snel gaan, ze is slim zat. Ik moet gewoon vinden waar haar schakelbak zit.

Dus vanavond nog maar eens extra gesmeerd op het verbrande deel en N smeert morgen zijn hele neus in. 
Niet voor de vliegen maar puur voor de UV.
Blondjes krijgen neusnetjes.
Ze zijn net besteld.
Dan moet N ook niet meer elke ochtend zitten smeren. 
Zit ik achter die klojo aan te rennen omdat het gras hoog genoeg staat dat ik moest zien waar ie het liet vallen of ik vond het nooit meer terug.

Onanks dat het al verbrand is doet het spul hem alsnog wel goed denk ik want waar hij in het begin letterlijk zijn neus op trok voor dat potje komt hij er nu echt voor staan.
Ik vermoed dat het de boel een beetje soepel maakt.
Arme hummel... Als hij het neusnetje beter aan houdt dan zijn vliegenfranjes dan zal het helpen...
(hij heeft zo'n door steekgesp zeg maar, geen gaatjes maar het uiteinde gaat door 1 deel van de gesp en dan door het onderste deel en dan "verankerd" het enigszins door de buiging die de gesp creëert maar met spelen willen die halsters wel eens losser komen en ik zie op de foto dat die neusriem wel erg laag hangt...