DuoPenotti schreef:Dit is toch om van te janken.... alles voor die half tamme hond te redden....
Ik huil met je mee. Dit is toch niet uit te leggen? Waar is het in vredesnaam mis gegaan?
Word hier echt heel boos van
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pien_2010 schreef:Dat maken van die gaten in de hekken vind ik echt zo schandalig en buiten alle proporties. Die mensen mogen van mij aansprakelijk gesteld worden voor alle schade die daarvan de gevolgen zijn, en ook een flinke douw krijgen tot aan in de bak zitten toe. Het is een geraffineerde vorm van stelen (nl mouflons die gedood worden door al die acties) en het geen respect hebben voor iemands privé terrein en de keuzes die daar gemaakt worden. Heel erg niet OK.
Citaat:Terroristen proberen door het plegen van aanslagen of het ermee dreigen angst te zaaien en daarmee de maatschappij te ontwrichten. Op die manier willen zij hun ideologische overtuigingen opdringen en de besluitvorming beïnvloeden.
Terrorisme in het kort
Wat Formeel: het uit ideologische motieven dreigen met, voorbereiden of plegen van op mensen gericht ernstig geweld, dan wel daden gericht op het aanrichten van maatschappij-ontwrichtende schade, met als doel maatschappelijke veranderingen te bewerkstelligen, de bevolking ernstige vrees aan te jagen of politieke besluitvorming te beïnvloeden.
Wie
Personen en organisaties die vanuit bepaalde ideologische overtuigingen bereid zijn om ernstig geweld te plegen.
Nikass schreef:Ik raad iedereen in dit topic aan om even de uitzending van Op1 van vanavond te bekijken.
Dan kan de komst van de wolf weer even in het juiste perspectief worden geplaatst, in plaats van die hetze die jullie hier op touw zetten tegen een handjevol wolven in Nederland![]()
En knoop dan oa even de opmerking van de VN secretaris in je oren![]()
Wolvenhaters hebben een paar steekjes los zitten als je t mij vraagt.
DuoPenotti schreef:Ik snap die berichten dar in belgie anders wel.
Makkelijk kletsen lekker rustig zoals het hoort.
Als ze heir toch in de wei gaan komen dan ga ik toch eens kijken of een stroper te vinden is. Zo simpel is het.
DuoPenotti schreef:Ja dat is het nadeel.
Klopt zo doen ze het overal in het buitenland.
En dat gaan ze echt niet tegen Pien of dergelijke persoon vertellen als ze merken dat die ook wel pro wolf is. Dan geven ze een lieve glimlach en denken ondertussen wat anders.
Nikass schreef:Ik raad iedereen in dit topic aan om even de uitzending van Op1 van vanavond te bekijken.
Dan kan de komst van de wolf weer even in het juiste perspectief worden geplaatst, in plaats van die hetze die jullie hier op touw zetten tegen een handjevol wolven in Nederland![]()
En knoop dan oa even de opmerking van de VN secretaris in je oren![]()
Wolvenhaters hebben een paar steekjes los zitten als je t mij vraagt.