Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:Hoe is het met jouw merrie Mistral? Is ze inmiddels al een beetje gewend op haar nieuwe plekje?
Sjoos schreef:Chichika schreef:
Ik zou aangeven dat je bod onder voorbehoud tot en met maandag blijft staan.
Daarna staat dit bod niet meer en zoeken ze het maar lekker uit met de andere kijkers.
dat is goede tip, ga ik doen
Sjoos schreef:GChichika schreef:Sjoos
ja gedaan maar ze willen afwachten wat andere gaan doen
Ja dat snap ik, maar melden dat je bod niet zo lang blijft staan. Als ze er nu niet op in gaan met het ultimatum dat het bod maar tm maandag blijft staan zoeken ze het maar uit imo
Anoniem schreef:Mag ik een beetje tegengas geven... Ik begrijp eigenlijk wel dat de verkopers nog de andere geïnteresseerden af willen wachten. Ze hoeven hun paard toch niet aan de eerste de beste te verkopen? Zou ik een paard verkopen, dan zou ik het wellicht ook fijn vinden om toch een keuze te kunnen maken tussen verschillende mensen, om zo voor een optimaal huisje te kunnen gaan. Heus niet leuk voor de kopers maar het blijft hun paard. Ik hoop voor je dat het wat gaat worden, dan is de 6 uur in de auto niet voor niets geweest!
Anoniem schreef:Eens. Ik belde voor een paard. Op dat moment werd het dier door potentiële kopers gereden. Zij waren de eerste kijkers. We zouden net een afspraak maken om te komen kijken/rijden toen de verkoopster werd geroepen. Ik hoorde een dame zeggen dat ze het paard wilde hebben en nu handgeld bood. De verkoopster barstte spontaan in tranen uit aan de telefoon dat het zo snel was gegaan.Waarom die haast? Als de kopers echt een goed gevoel bij jou hebben dan staat het paard er volgende week ook echt nog wel. Geef ze ook de kans om alles te verwerken, het is niet niets om zomaar een nieuw huis voor je paard uit te zoeken. Zeker niet binnen een paar uur...
ikke schreef:Natuurlijk staan er meer merries dan ruinen te koop. Bij die merries zitten ook jonge dieren. En een ruin wordt als hengst geboren. Als je alle hengsten tot 3 jaar bij de ruinen rekent zal de verhouding vrouwelijke/mannelijke dieren al een stuk minder scheef zijn.Nou, heel simpel:
Marktplaats:
244 merries
176 ruinen
Sporthorses:
901 merries
647 ruinen
E-horses
4184 merries
3266 ruinen
Hoeveel bewijs wil je hebben?
Kijk alle eisenlijstjes maar na, het gros wil een ruin, een handvol maakt het niet uit en enkelen hebben een voorkeur voor merries en dat laatste is maar zelden omdat men veulentjes wil fokken......
Marlies1 schreef:ikke schreef:Natuurlijk staan er meer merries dan ruinen te koop. Bij die merries zitten ook jonge dieren. En een ruin wordt als hengst geboren. Als je alle hengsten tot 3 jaar bij de ruinen rekent zal de verhouding vrouwelijke/mannelijke dieren al een stuk minder scheef zijn.Nou, heel simpel:
Marktplaats:
244 merries
176 ruinen
Sporthorses:
901 merries
647 ruinen
E-horses
4184 merries
3266 ruinen
Hoeveel bewijs wil je hebben?
Kijk alle eisenlijstjes maar na, het gros wil een ruin, een handvol maakt het niet uit en enkelen hebben een voorkeur voor merries en dat laatste is maar zelden omdat men veulentjes wil fokken......
anjali schreef:Chichika schreef:Sjoos
ja gedaan maar ze willen afwachten wat andere gaan doen
Het lijkt erop dat ze willen afwachten of een ander boven de vraagprijs wil betalen,omdat er nu meer gegadigden zijn.
F_Orumster schreef:Ik denk dat ruinen langer aangehouden worden, minder wisselen van eigenaar. Merries worden vaker na enkele fokjaren aangeboden op een nog fijn te verkopen leeftijd.
*kruipt weer onder de meeleessteen*