Nies_ schreef:Azmay schreef:Mogen ze van mij ook wel instellen in de bereden sport![]()
Ik had Diva nu ook wel voor de kar willen zetten omdat me dat prettigere belasting lijkt met een licht karretje dan erop zitten. Maar ze is nog vrij iel en ik heb het geld en de energie niet om een kar te kopen of haar te (laten)beleren.
Misschien over een paar jaar
Tja, maar weet je wat het is? Een paard met een klein beetje talent kan die proeven echt wel lopen, al vind ik met 7 lichte tour al discutabel, maargoed daar ligt het probleem niet en wat mensen thuis trainen heb je toch geen invloed op. Ik weet niet of je weleens die jonge dressuurpaarden wedstrijden kijkt, maar dat vind ik nou ook geen voorbeeld van wat wenselijk is en dan doel ik dus niet op die 4 passen wijken want dat is zo moeilijk niet.
Fijn dat Charmeur goed ging! Ik heb er ook een op lage neusriem, kan best wat schelen hoor. Heb Impala er een keer mee gelongeerd, die ging juist heel vervelend doen.
Eerlijk gezegd vermijd ik alle dressuurwedstrijden zoveel mogelijk. De manier van rijden daar is 90% van de tijd absoluut niet waar ik van kan genieten terwijl ik dat echt wel kan van een goed gereden paard. Het slecht rijden word alleen flink beloond over het algemeen..
Een B proefje zou ieder paard met een beetje basis makkelijk moeten kunnen lopen inderdaad

Siebert is echt knap