Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gem schreef:Moderatoropmerking:Tijd om bij te sturen; ik wil de discussie of Fleurtjeuh een paard moet kopen met haar budget nu beëindigen. Alles is gezegd en verder graag weer ontopic blijven!
Goos_Horses schreef:roxxie sorry die heb ik niet gezien. Verder gaat niemand er meer op in, doordat anderen er continu over beginnen tja dan word het weer aangewakkerd natuurlijk.
Ralphtdw, goede paarden kosten nog steeds genoeg geld. Het zijn de huis tuin en keuken paarden waar men niet vanaf komt en die kosten geen drol
Suelza schreef:Goos_Horses schreef:roxxie sorry die heb ik niet gezien. Verder gaat niemand er meer op in, doordat anderen er continu over beginnen tja dan word het weer aangewakkerd natuurlijk.
Ralphtdw, goede paarden kosten nog steeds genoeg geld. Het zijn de huis tuin en keuken paarden waar men niet vanaf komt en die kosten geen drol
Ja klopt... Aparte of hele goede paarden raak je nog steeds voor goede prijzen kwijt.
ralphtdw schreef:de palomino's zijn een beetje de zelfde type
ben benieuwd voor welke ze gaan.
ik zal persoonlijk voor de ruin gaan want ben geen merrie fan.
maar als nhet niet uitmaakt gewoon voor de pony kiezen waar je meeste klik mee heb
succes
roxiie schreef:Veel mensen denken dat ze een Potentiele Valegro, Totilas of Salinero op stal hebben. En vragen er bakken met geld voor, terwijl het paard niet eens normale gangen heeft of gebreken heeft
Mensen weten hun paarden niet voldoende op waarde te schatten
Suelza schreef:Vragen staat vrij of ze het ervoor krijgen is een tweedekijk eens hoe lang sommige paarden al te koop staan?