Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Needje schreef:Tita heeft het over de hengsten die na de HK geveild worden.
Die Warrant staat nu nog bij jullie op stal Nicole?
Vraag me wel af waarom die niet verkocht is.
Of zijn er meer niet verkocht uiteindelijk?
vonneke schreef:Nicole schreef:I know.. ik zit gelukkig al wel wat langer in dat wereldje maar ik weet ook dat het gewoon wel zo kan zijn dat je tegen het lijf loopt..
Kan ook zeker maar zou er me niet blind op staren.
hutch84 schreef:voor de nieuwschierig vanochtend is don voro het eerst op de wei gegaan , helaas werken mijn upload programa s niet mee dus zijn het linkjes geworden
dus dit is ons project 3 dagen later
hutch84 @ [VVDD] don diego 3,5 jarige ruin
Suelza schreef:vonneke schreef:Kan ook zeker maar zou er me niet blind op staren.
Toch kan ik mij Nicole goed indenken. Er gaan jaarlijks, zeker bij de ponys, genoeg dieren van de hand na de 1e bezichtiging!
Kaja schreef:hutch84 schreef:voor de nieuwschierig vanochtend is don voro het eerst op de wei gegaan , helaas werken mijn upload programa s niet mee dus zijn het linkjes geworden
dus dit is ons project 3 dagen later
hutch84 @ [VVDD] don diego 3,5 jarige ruinJEZUS! Waar stond dit dier in de opfok?????????????????
hutch84 schreef:in deurne ik weet geen naam van wie het beheerde weet alleen een straatnaam ,
maar zien jullie dat hij al veranderd is qua gewicht want volgens ons is hij al aangekomen en nu hijop het gras kan zal hij denk ik nog sneller aankomen
vandaag word hij half verwege de middag van het gras gehaald aangezien we niet willen dat hij te veel binnen krijgt als dat goed gaat kan hij morgen een hele dag
mochten er mensen uit deurne de straat willen weten dan dit via de pb
Suelza schreef:_Merato_ schreef:Ik heb zelf de ervaring als een paard op latere leeftijd beleerd wordt, dit niet meer zo snel wordt opgepakt als in de jonge jaren. Dit paard is 13 jaar. Prijs maakt mij niet zo heel veel uit, als het paard mij aanstaat ben ik best bereid ervoor te betalen! Ik kijk nog wel weer even verder, heb geen haast
Hmmmm, ik denk dat dit heel erg van de trainer en de trainer afhangt. Ik beleer met regelmaat oudere paarden (overigens niet voor de wagen, dus daar kan ik dan weer weinig over zeggen, maar zal niet veel verschillen) en vind het zelf een stuk prettiger werken, omdat ze mentaal en fysiek sterker zijn.
Ze laten zich alleen niet overbluffen, en eerlijk... gelijk hebben ze...
SunNDLM schreef:Goedemiddag!
Na lang twijfelen meld ik me toch maar weer even in dit topic. Het vorige 'op zoek naar een nieuw paard'-topic was ik ook al aanwezig maar m'n zoektocht stond even op een laag pitje omdat ik niet wist wat ik precies zocht
In overleg met mij ouders en instructeur ben ik er nu gelukkig helemaal uit wat ik zoek. Ik dacht laat ik dat eens delen met bokt.nl, jullie weten vast paarden te staan waar ik overheen lees e.d.
Wat ik zoek is een paard wat mij 'de knopjes' van de dressuur kan leren zodat ik het vervolgens aan m'n 'jonge' paardje kan leren. Waar ik nu als probleem tegenaan loop richting de Z is dat ik mijn paard oefeningen moet leren terwijl ik zelf de oefeningen nog nooit heb gereden en 'het gevoel' dus ook niet ken. Vandaar onze zoektocht naar een leerpaard maar wel één waar ik nog een aantal jaar mee vooruit kan.
Eisen:
paard van minimaal 1.65m (groot tonen, ben zelf 1.80m).
leeftijd maximaal 14 jaar
paard opgeleid tot minimaal ZZlicht.
prijs maximaal 3.000 euro.
Als jullie wat weten of nog vragen hebben hoor ik het heeeeeel graag!
Groetjes Sanne