Maar het is dat ik eerst mijn uitslagen van de arts wil weten ivm operatie e.d. anders stond ik er al

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:De €1000,- is niet echt het probleem als je een leuke draver of een fjord had gezocht... of een veulen... maar de eisen die je erbij stelt... tja dat is een naald in een hooiberg (en dan moet je het ook nog een leuk paard vinden)
lisch schreef:agh zo zijn er zoveel! wie weet hebben ze geluk! en anders halen ze pech in huis! (leergeld noem ik dat!)
ik had ook een reactie op halleandro! via bokt! van die meid die dat scandic paard te koop heeft.. ze kopen veulens op die mensen kwijt WILLEN..
halleandro komt uit een voorlopig keur prok merrie uit mooie moederlijn met keur vaders! en is van metall.. ik probeer een zo goed mogelijk veulen te fokken voor sport en wie weet hk!
en ik ga zeker geen veulen weggeven met verlies!!!!!!!!
ik wil er graag wat aan overhouden kijk nu eens wat het allemaal kost..
dekgeld ben je zo 1000 tot 1500 euro kwijt veearst kosten stamboek kosten chip komt daar nog bij ect.
een merrie met pred kost ook geld,,. daarbij een jaar GOED voeren.. hoefsmid ect.
ik wil er als het even kan graag wat aan overhouden en daarbij is het een veulen die veelbelovend is kwa afstammelingen beweging en exterieur en fijn karakter..
nu zochten ze veulens tussen gem 900-1200 eurowie niet waagt wie niet wint..
maar die vlieger gaat bij mij niet op.. een goed veulen kost gem meer.. logies! en mensen die iets goed zoeken besteden gem ook meer...