Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
galopje2000 schreef:hey zoals je misschien al weet ben ik op zoek naar een pony (zie onderschrift)
nou heb ik een pony gezien, maar die is maar 3 maanden zadelmak.
ik heb nog nooit een paard verder ingereden. lijkt het jullie een goed idee om het te kopen?
zoon dappere rijder ben ik nou ook weer niet
Pollux schreef:Ik hoop voor het paard dat hij niet nog heel lang door deze jongen wordt gereden. Maar gezien de idiote vraagprijs, zal het beestje er nog wel een tijdje onder te lijden hebben...Spijtig om te zien
galopje2000 schreef:hey zoals je misschien al weet ben ik op zoek naar een pony (zie onderschrift)
ik heb nog nooit een paard verder ingereden. lijkt het jullie een goed idee om het te kopen?
Pizzazz schreef:Bedankt Pollux!
Je verwoordt precies wat mijn verstand steeds blijft herhalen. Uiteraard is het niet alleen een verstandelijke beslissing, een paard kopen, maar ook geen beslissing die je puur emotioneel moet nemen. De merrie is eigenlijk zó perfect en ik vond haar echt heel leuk, maar was nog verblind door vlinders voor de ruin.
Een nachtje erover slapen helpt altijd goed, bij mij in ieder geval
afwasborstel schreef:haha ik dacht ook zoiets gelezen te hebben dus heb ff gezocht [TAO] oneerlijke verkoper van basis traingsstal te drogteropslagen