@ Pollux, die Johnson ziet er zeker leuk uit! Alleen de prijs is wat minder leuk
@ Cath_16, hoe gaat het met je zoektocht naar een Andalusier?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, nu duimen voor de keuring!!!en ik wil filmpjes zien!!! Pollux schreef:Heb nog een leuke gezien: http://www.fhhorses.com/dr-rossi.phtml. Lijkt me een fijne beweger.
Vind het een heel stoer paard! Misschien toch ook maar weer eens een wat groter paard proberen
Je betaalt voor de kwaliteit hoor, lekker belangrijk of zo'n jong beest z'n kop dan al doodstil houdt of nog niet helemaal.

DDW1190 schreef:Ik heb niks gezegd over de kwaliteit, vind het alleen jammer dat ze hem niet een paar maanden later te koop zetten.Voor mijn gevoel is hij dan een stuk verder qua opleiding en qua stabieler lopen!
En voor dat geld mag je dat ook wel verwachten imo.
rest alleen nog een goede ruiter om hem goed de basis bij te brengen en hem verder af te richten!
jammer dat mijn portemonnee niet dik genoeg is
Ze beweegt misschien niet bijzonder, maar ze beweegt echt heel erg correct! Is wel echt een fijn paardje! Ik wil haar zo snel mogelijk laten keuren en dan (hoop ik), dat ze volgende week zaterdag al bij mij op stal staat voor 2 weken proeftijd.
(Laat ik maar niet te snel van slag gaan....)
Ze is ook heel slap. Ze stuwt nog heel erg, dat moet echt allemaal getraind worden.

listiglistje schreef:DDW1190 schreef:Ik heb niks gezegd over de kwaliteit, vind het alleen jammer dat ze hem niet een paar maanden later te koop zetten.Voor mijn gevoel is hij dan een stuk verder qua opleiding en qua stabieler lopen!
En voor dat geld mag je dat ook wel verwachten imo.
Voor zo'n dier betaal je naar kwaliteit, de potentie zit al ingecalculeerd in de prijsrest alleen nog een goede ruiter om hem goed de basis bij te brengen en hem verder af te richten!
De kenners kijken daar zo doorheen en rijden er de rest zelf wel aan![]()
Je verwacht helemaal geen doodstille aanleuning voor dat geld, je verwacht gewoon een paard met machtig veel kwaliteit! En dan zorg je zelf wel voor die africhting (als je een beetje handig bent..).