Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paardjes123 schreef:Rhodos in wat voor prijsklasse vallen ze? Ik wil eind september nieuwe rijlaarzen laten maken, het moeten donkerblauwe worden met lak. Ben nog niet uit welk merk, dacht eerst gewoon Petrie, toen kwam ik er achter dat het merk Lipica ook intersant is, maar hoor nu zoveel negatieve berichten
2005 schreef:Die Petries zijn mooi! Zijn ze van kalfsleer en zit er elastiek langs de rits?
_Marleen schreef:Capriootje schreef:Klinkt mooi milou!
Die petrie sportive zijn ook wel erg gaaf!!
Marleen; en gewone bruine laarzen? Had ik ook bij mijn cognac set en was erg gaaf!
Jaa dat lijkt mij ook beter, gewone bruine laarzen! Heb je toevallig een foto in dit topic staan of ergens anders?
Rhodos schreef:Onlangs hebben we weer een mooie laars binnen gekregen, hij hoort denk ik absoluut in dit topic.
Petrie Sportive in het donkerblauw met een lakbiesje en metalen sierhakje.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
bentejs schreef:Ik wil graag congac-kleurige laarzen in het polo model, maar raden jullie die van Petrie aan of die van De Niro?
x_Milou schreef:Vind dat croco leer van lipica nooit zo mooi. Kleurcombinatie is wel mooi!
Had vandeweek laarzen besteld, en ze zouden nog even kijken voor de gespen. Nu een gesp uitgezocht, teruggemaild en gezegd dat de zwepenhouder er dan wel af moest. Krijg ik een mailtje terug, dat die zwepenhouder er niet af kan, omdat die een naadje bedekt. Mijn eigen laarzen gekeken, en idd, daar zit een naadje onder. Met even googelen kwam ik deze foto tegen. Zo worden mijn laarzen précies, alleen dan blauw/blauw lak en andere zool. En hier zit geen zwepenhouder op. Kan gewoon dan toch? Iemand die ook laarzen heeft zonder zon flapje?
[ Afbeelding ]