Kallandso schreef:Geen idee, ik ga vaak genoeg naar Zweden om mn eigen spulletjes te kopen daar
Laat maar weten als je er weer heengaat dan hahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Shirly_Bob schreef:Lotte_Wessel verzorgt momenteel de groepsbestelling van Hooks, volgens mij. Zij adverteert ermee op Commercieel. Dit is haar laatste topic: [EA-CO] Hooks nieuwe bestelling, ronde 12 --> tot 1 september 2011. Je kunt er allicht eens een PB aan wagen of ze nog gaat bestellen.Waar staan die topics dan bij?
ik zal even kijken!
heb op het moment eerst alleen de bicolor berry/coffee besteld moet namelijk ook nog andere dingen hebben
ik heb dit vest besteld voor bij het dekje hopelijk past het erbij anders gaat het vest weer retour hahahaha

Tineke90 schreef:die is mooi jaheb op het moment eerst alleen de bicolor berry/coffee besteld moet namelijk ook nog andere dingen hebben
ik heb dit vest besteld voor bij het dekje hopelijk past het erbij anders gaat het vest weer retour hahahaha
http://www.hm.com/nl/product/92032?article=92032-A#article=92032-C
Nies_ schreef:Nou, ik vind het prut dekens. Je ziet/merkt duidelijk dat ze veel goeiekoper zijn dan bv de rambo newmarket, heb die ook een en die zijn toch minimaal 2x zo goed.