Romanoff schreef:@ Parouscha; Die ruin vind ik veeel leuker! Vind je dat niks?
Leuk prijsje!
@ittakesmore; Succes Zondag! Hopen dat het wat is!
Nee de ruin mist bloed vind ik. Niet echt mijn type
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Adin schreef:ik vind het wel een weinig enthousiaste reactie....
Ik had een pracht paardje gezien op MP, helemaal wat ik zoek en nog redelijk dichtbij ook. advertentie stond er nog maar net op en toch waren 3 uur later de 1e kijkens er al, pfff daar kan ik toch niet tegenop. morgen uiterlijk 12 uur laten die mensen weten of ze hem willen of niet. vrees het ergste, jammer dan hoor!

, ik heb hem gelijk ingeladen en meegenomen (2 uur trailerrit). Helemaal goed, geen bemerkingen, voor de zekerheid een paar buisjes bloed afgenomen en een antischimmel prikje laten geven (er heerst ringworm bij ons op stal, het paard stond altijd alleen dus ik vermoed dat hij wel een tikje gaat krijgen in zijn weerstand en dan is ringworm niet iets waar je op zit te wachten).
(en een berg geld lichter
)
Adin schreef:ik doe het niet. hij viel in het echt toch wat tegen en ik twijfel, loop niet over van enthousiasme dus doe het gewoon niet. Mijn zoektocht gaat weer verder!
sterre91 schreef:Ik ben wel benieuwd wie jullie meenemen als jullie een paardje gaan bekijken?
Waar moet je op letten?
Welke vragen moet je stellen?
En laten jullie een medische keuring doen? (en hoeveel kost dat ongeveer)
ittakesmore schreef:Je gaf wel aan dat je hem zovaak mogelijk proberen mag wat wel fijn is natuurlijk![]()
Maar als je nu al een beetje bang bent en een angst hebt dat ze opeens wegspurt dan geeft dat wel wat aan natuurlijk.. Je wilt toch op je eigen paard wel zeker zitten, tuurlijk kan elk paard schrikken of een off day hebben maar je wilt wel een paard wat jij kan vertrouwen en met een gerust hart op kan stappen!
Het is nu ook niet dat ik echt angst had, maar ik heb mij wel al 'meer vertrouwd' gevoeld op andere paarden.
)
maar dat lukte nog niet