die flexibele emmers, gebruiken jullie die om water in te geven? ik ben namelijk bang dat als en paard er tegeaan duuwt hij een zootje van zij stal maakt.
de waterleidingen zijn bij ons op stal niet geisoleerd das als het al maar licht vriest zijn ze al bevroren. nu heb ik steeds 2 gewone emmers in zijn stal maar dat is niet ideaal, dus dacht ik aan die flexibele, die zijn groter en minder gevaarlijk.
Mistie
Geplaatst: 09-03-10 13:59
Hahahahhahahahahaha, ik ben dus zonet 25 km op de scooter gegaan om een dekje te halen, kom ik er daar achter dat de actie volgende week pas geldt. Hoe dom is dat?
Hahahahhahahahahaha, ik ben dus zonet 25 km op de scooter gegaan om een dekje te halen, kom ik er daar achter dat de actie volgende week pas geldt. Hoe dom is dat?
Graag de reacties mbt de Lidl in bovenstaand topic. Bedankt voor de medewerking!
yrsa_karlijn
Geplaatst: 10-03-10 16:14
Van 31 maart t/m 6 april is er weer tentenkamp. Heb vandaag een foldertje van stal mee genomen. Staan misschien voor mijn dochter wel leuke dingen in. Die rijbroeken bijvoorbeeld.
Maar ik kan daar alleen niet de folder vinden nog. Maar in de folder staan oa ankydekjes en bandages. Dekjes voor 29,95 en bandages voor 12,50 petrie laarzen voor 179 maar zal straks ff kijk of ik hem kan inscannen.
Laatst bijgewerkt door yrsa_karlijn op 10-03-10 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt