Fleur_Laura schreef:even voor de mensen uit oost brabant: de zomerdeken en witte chabrak komt er, de rest niet... in regio 1 (groningen, overijssel en gelderland) komt alles
nee hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleur_Laura schreef:even voor de mensen uit oost brabant: de zomerdeken en witte chabrak komt er, de rest niet... in regio 1 (groningen, overijssel en gelderland) komt alles
Fleur_Laura schreef:op http://www.lidl.nl en dan naar die paardenspullen dan klikken per product en dan staat er in welke regio het komt, als je dan klikt op de regio zie je waar in nederland de regio's zijn
Fleur_Laura schreef:'t zal echt niet alleen het witte dekje zijn hooreven voor de mensen uit oost brabant: de zomerdeken en witte chabrak komt er, de rest niet... in regio 1 (groningen, overijssel en gelderland) komt alles
Fleur_Laura schreef:er stond bij die donkerblauwe alleen in regio 2 en 4 en bij de witte staat regio 1 en 3.
zweetdekens zijn inderdaad niet in regio 1 nee, heb ik ook niet gezegtde zomerdeken wel
merrietje schreef:HEbben ze deze keer alleen dekjes en dekens? OF kijk ik er nu een beetje overheen?
mel_shet schreef:Whoehoeee, ik vroeg mij vorige week nog af wanneer ze weer paardenspullen zouden hebben. Dat wordt weer halsters inslaan, en misschien een leuk dekje
Fleur_Laura schreef:Nog even gekeken en bij regio 2 en 4 zie je idd alleen het plaatje van het donkerblauwe chabrak. Bij regio 1 en 3 zie je donkerblauw, wit en beige staan.er stond bij die donkerblauwe alleen in regio 2 en 4 en bij de witte staat regio 1 en 3.
MarrieLeen schreef:Wij hebben net een nieuwe Lidl! Ga zeker ff kijken!
Dat halster voor 5 euro, zal niet zo sterk zijn denk ik.
Emmaa_ schreef:MarrieLeen schreef:Wij hebben net een nieuwe Lidl! Ga zeker ff kijken!
Deze halsters zijn prima
Emmaa_ schreef:MarrieLeen schreef:Wij hebben net een nieuwe Lidl! Ga zeker ff kijken!
Deze halsters zijn prima