Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zilfstar schreef:Heel begrijpelijk Swift, maar ontzettend jammer dat het weer zo moet lopen op Bokt. Had nou niet iedereen gewoon even 1 maart kunnen afwachten zoals TS aangegeven had? Dikke knuffel voor TS en Skyla.
Kabayo schreef:Ik zie letterlijk 1 harde reactie van iemand en 1 reactie van iemand die een conclusie trekt zonder te lezen. De rest is allemaal netjes en normaal geformuleerd. Dus nee. Ik snap deze keuze eigenlijk helemaal niet van de overige 78 pagina's vol posititeit. Het is bokt. Het is een forum. Het is internet. Iedereen weet, ziet en leest dat je super voor haar zorgt en haar nauwlettend in de gaten houdt. En volgens mij zegt daar ook niemand wat over. Je zorgt goed voor haar.
En enkel oeh en ahh krijg je nou eenmaal niet op internet
Maar.... Het duurt gewoon echt lang, er is geen uier en als ze niet drachtig is maak ik mij ook wel zorgen om haar gezondheid met zo'n buik en onrustig gedrag. Dit is geen verwijt, geen sneer, geen veroordeling. Maar wel zorgen om je leuke shetje. Je moet er uiteraard mee doen wat je zelf wilt. Maar wachten op een veulen heeft geen nut, denk ik zelf.
Sidenote bevallen zonder uier kan uiteraard altijd. Maar deze merrie moet echt heel ver in de dracht zijn. Iets van 365 dagen. Dan zou je op z'n minst iets van vulling of vocht, enigzins verandering, moeten zien. En sorry, hier gebeurd gewoon echt niks
RanjaRietje schreef:Ik wil TS wel een compliment geven in het altijd zo goed en uitgebreid antwoord geven. En ja ik denk dat het via de telefoon/pc makkelijk is om iets te zeggen maar je hebt wel echt met veel respect antwoorden gegeven. Mooie updates van je merrie. Ik hoop toch nog een mooi veulen foto te zien want in team veulen zit ik alsnog