Dandelion07 schreef:Heb je al wat van zijn veearts uit duitsland vernomen?
Ja. Zal na zondag een update plaatsen waar ik ook die update even opnieuw (en deze keer zonder woede, lol) zal posten.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LadyDii schreef:Dandelion07 schreef:Heb je al wat van zijn veearts uit duitsland vernomen?
Ja. Zal na zondag een update plaatsen waar ik ook die update even opnieuw (en deze keer zonder woede, lol) zal posten.
MarjanB schreef:Mooie updates ts! Enne mocht je toch twijfelen over schenken/kopen. Betaal die man gewoon een symbolisch bedrag van een euro. Krijg je ook geen gedoe.
anjali schreef:MarjanB schreef:Mooie updates ts! Enne mocht je toch twijfelen over schenken/kopen. Betaal die man gewoon een symbolisch bedrag van een euro. Krijg je ook geen gedoe.
Dat had ik ook al gezegd.Ik ben ervaringsdeskundige met gekregen paarden.Ik doe nu alleen nog maar echt kopen....Maar, situaties zijn uiteraard allemaal verschillend !
Spenk schreef:LadyDii schreef:@ Spenk
En wat dan precies?
Ventipulmin 30 dagen
En 10 dagen corticosteroïden.
Spenk schreef:Je doet ook niet 30 dagen achter elkaar nee maar met tussenpozen ertussen met controles. Zo ging dat bij mijn paard in elk geval wel en dat hielp super. Heb dit advies van 3 klinieken gehoord in elk geval. Het is niet dat als het na 10 dagen niet geholpen heeft dat het dan ophoud en je niks meer doen kan.
Daarna met alleen de flexineb verder en gisteren na 5 maanden nog weer een controlescopie laten maken en die was super goed. Dus hier heeft het in elk geval heel erg goed geholpen.