xSCWx schreef:Nou ik ben net terug van een bezichtiging, ik ben benieuwd wat jullie hier van denken.
Lief paard, eigenlijk alles wel wat ik zoek. Vlot aan het been, heeft er zin in maar toch goed terug te nemen, betrouwbaar, moedig, makkelijk in omgang etc. Liep wel iets tegendraads op het bit maar ja, 4 jaar, waarschijnlijk de tanden? Vooral 1 kant pakte hij iets vast, maar ook niet zo dat het niet werkbaar was. Zal na de tandarts en evt ander bit (en training) denk ik wel opgelost worden. Pas klinisch goedgekeurd, dus dat is ook wel prettig.
Maar het lijkt wel alsof ik gewoon nog niet helemaal open sta voor een nieuw paard nadat mijn perfecte paardje is afgekeurd vorige week. Maar dat ik nu geen paard heb is zacht gezegd niet goed voor mijn humeurdus ik vraag me nu af, wil ik een paard laten lopen die wel overal aan voldoet maar ik nog geen mega klik mee heb? Maar ook niet zo dat er totaal geen klik was ofzo. Poeh ik vind het lastig.
Is het dan niet dat je buikgevoel iets over dat vastpakken voelt? Dat je misschien denkt dat het iets anders ook kunt zijn?
Je kunt altijd een tweede keer gaan kijken.