. Ik vond het moeilijk, lastig, en je moest overal aan denken. Laat ik het maar even zo zeggen. Ze zag het niet terug in mijn houding en rijstijl. Mijn instructrice is helemaal weg van Alano. Ze vind hem echt een heel stoer, gaaf paard
. Als ik dit soort dingen hoor ben ik gelijk een stukje minder onzeker en weet ik dat we het toch allemaal maar goed doe
. het staken bij een lastige oefening wordt echt al een stuk minder, ik kan hem hier steeds beter doorheen rijden op een fijne rustige manier. Galop neem ik tegenwoordig lekker spellende wijs mee. Als ik het onverwachts vraag aan hem krijg ik rodeo
. Nu doen ik het lekker spellende wijs en gaat het echt heel goed en springt hij gelijk goed aan. Ik heb weer een insta post met filmjes. Mijn instructrice heeft gefilmd dus er zit geluid bij mocht je willen weten wat ze zegt.
Ook hebben wij afgelopen maandag weer een heerlijke buitenrit gemaakt. Alano geniet hier zo van, vanaf minuut 1 komt er zoveel energie vrij dat hij niet rustig kan stappen, hij wordt hier enorm enthousiast van en lekker voorwaarts. Ook is dit lekker om zijn koppie leeg te maken.

Lekker rustig aan doen dus. Exacte tijdsbestek weet ik niet meer, maar het heeft minimaal 1,5 maand geduurd voordat ik draafde op het eerste paard dat ik heb ingereden, laat staan galop. Mensen kijken je soms raar aan maar daardoor ook geen bokken, steigeren of staken. Ik hou mezelf en het paard graag heel

sorry! 

De vliegen en voetjes optillen is wel een dingetje op het moment.. hij trapt op een halve cm na niet tegen zn voorbeen aan en zaterdag komt de hoefsmid. De vorige keer verbeelde hij zich perfect maar hij zit in een wat opstandige periode