Loran, gewoon kijken/voelen wat fijn is, voelt het fijn, kan je kijken of je iets meer kan doen. Ik merk wel dat je soms een stapje terug moet doen, en daar vandaan weer verder werken.
Stitchlover, gelukkig heeft zij een zeer fijn en meewerkend karakter, dus die uitspattingen waren echt een uiting van ongemak, ik hoop dat ze gauw weer de oude is.
Opisopshop, ze krijgt nu voor een maand Gastrocard, en Sucralfaat.
Lauraaa, ziet er fijn en ontspannen uit.
Jeetje, Unique hebben we gister opgehaald bij de kliniek, en ze heeft enorme verlatingsangst.
We zagen op de kliniek haar oude gedrag weer, dat is echt niet leuk om te zien. De terugweg was ze ook onrustiger in de trailer als op de heenweg.
En prompt kom je in de file terecht. 300 meter voor de afslag heb ik de gok gewaagd en ben ik een stukje over de vluchtstrook gereden. Ik weet het, dat mag niet, maar ik vond het niet meer verantwoord om met een onrustig paard in de file te blijven. Er staan wel camera's, maar ik zie wel of daar nog een boete op komt.
Ze kwam ook zeiknat de trailer af, en heeft door de stress en het vasten wel weer een jasje uit gedaan. Als het goed is moet dat snel weer bij trekken.