Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
The_Cat schreef:Art zou beter de brommer gewoon aan de kant laten staan, en elke verplaatsing die ze nu doet met brommer of openbaar vervoer doen met de auto. Verder dan ook gewoon elke dag nog een halfuurtje ofzo plannen om ergens naartoe te rijden, ergens wat parkeren en terug naar huis. Industrie terreinen in de avond of ergens een parking van een groot winkelcentrum zijn ideaal.
Art_Ificious schreef:Helaas faalangst examen hebben ze niet in.België. Heb al eens gevraagd aan mijn instructeur. Heb namelijk wel steeds dezelfde instructeur dus daar kan ik al gezellig mee praten.
Maar zoals eerder al gezegd heb ik weinig vertrouwen in vreemde mensen dus ook in de examinator die ik niet op voorhand kan.spreken helaas. Anders zou ik eerst over mijn angsten kunnen praten met hem en zo proberen wat vertrouwder te worden met hem. Ik hou niet van vreemde mensen en ben wantrouwig door mijn verleden.
terrabeertje schreef:The_Cat schreef:Art zou beter de brommer gewoon aan de kant laten staan, en elke verplaatsing die ze nu doet met brommer of openbaar vervoer doen met de auto. Verder dan ook gewoon elke dag nog een halfuurtje ofzo plannen om ergens naartoe te rijden, ergens wat parkeren en terug naar huis. Industrie terreinen in de avond of ergens een parking van een groot winkelcentrum zijn ideaal.
Maar hoe zie je dit precies voor je dan? Want voor zover ik weet is rijden zonder je rijbewijs toch echt illegaal. Overal waar je naartoe moet een afspraak maken met je rijinstructeur lijkt me ook wel erg veel van het goede.
Ik ben het er uiteraard mee eens dat een autorijbewijs hartstikke belangrijk is, alleen ik vraag me oprecht af hoe dit te realiseren is dan..?
terrabeertje schreef:The_Cat schreef:Art zou beter de brommer gewoon aan de kant laten staan, en elke verplaatsing die ze nu doet met brommer of openbaar vervoer doen met de auto. Verder dan ook gewoon elke dag nog een halfuurtje ofzo plannen om ergens naartoe te rijden, ergens wat parkeren en terug naar huis. Industrie terreinen in de avond of ergens een parking van een groot winkelcentrum zijn ideaal.
Maar hoe zie je dit precies voor je dan? Want voor zover ik weet is rijden zonder je rijbewijs toch echt illegaal. Overal waar je naartoe moet een afspraak maken met je rijinstructeur lijkt me ook wel erg veel van het goede.
Ik ben het er uiteraard mee eens dat een autorijbewijs hartstikke belangrijk is, alleen ik vraag me oprecht af hoe dit te realiseren is dan..?
Art_Ificious schreef:Edit heb net eens gezocht hetgeen ik heb bestaat dus wel.degelijk als zijnde amaxofobie oftewel rijangst (ten gevolge van faalangst in mijn geval want er zijn meer redenen mogelijk).
Er zijn in.België rijscholen die hiermee rekening houden maar allen wéér in een geheel andere provincie. Niet in eigen omgeving dus.
zorro schreef:Art, werken er bij je rijschool meer instructeurs? Zo ja, even afscheid nemen van je eigen en gaan rijden bij een ander zodat je er aan went dat er een ander naast je zit. Gaat dat goed, weer wisselen. Zo wen je er aan, en zul je gemakkelijker met de examinator om kunnen gaan. Is zo hoor.. ik ben zelf rijinstructeur.