Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wel met lichte ondertoon dat vind ik erg mooi.
xApple schreef:Lars is qua kleur ook enorm veranderd. Die was als veulen een beetje rossig (hij is ook als Roddblak ingeschreven in 't stamboek maar hij is 'gewoon' Brunnblak). Toen werd 'ie super wit en nu is hij
gewoon geelWel met lichte ondertoon dat vind ik erg mooi.
Hij is trouwens al een maand aan het verharen.. Maar mijn ervaring is dat koudbloeden altijd beginnen als de dagen langer worden

ze word vant zomer getraint (2x per week) voor de keuring. Ben nu al zenuwachtig

ze dacht dat Missy een door en door verwende aap was (is ze ook wel), die bij de minste vorm van druk de kont in de krib zou gooien maar voila verrassing: ze is heel meewerkend en braaf EN ze vond het leuk, dus deed echt haar best. Het enige minpuntje is dat ze wat drammerig kan zijn, verder hebben wij het allemaal blijkbaar toch wel goed gedaan
ze reageerde echt helemaal nergens op, ook niet toen ze geaaid werd over haar hele lijf met een krakende plastic zak en ook niet toen die zak tussen de longeersingel werd gefrot en elke beweging dus kraakte, de schat