Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jotoma schreef:Jill, wat leuk dat je mee doet!
Ik vind je echt een tof persoon, niet dat ik je ken. Maar je laat de rest van de wereld kennis maken met topsport achter de schermen, je stimuleert mensen om hun dromen na te jagen én je laat zien dat je vanuit topsport ook gewoon een mens (al dan niet Penny) bent.
Ik vind het echt te gek dat je vanuit jouw niveau ook gewoon zonder zadel en bit rijdt, gaat zwemmen met je paarden en nu aan de ride en run mee doet.
Ik denk dat boegbeeld een hele mooie en toepasselijke titel is.
Ga zo door!
Edit: sorry, off topic? Moest dit in de andere? *verwarrend
Jotoma schreef:Wat grappig die smily, je stond al op een awesome plek, maar wel ver weg van je eigen huis. Ben heel benieuwd op welke geweldige plek jullie terecht zijn gekomen.
Zijn jouw paarden niet van de leg na een verhuizing?
Jiill_ schreef:Dat zou wat zijn! Haha. Die zijn dat wel gewend, worden van hot naar her door heel Europa gesleept
Bij Karin was het echt heel fijn! Maar die afstandvooral met de winter op komst echt niet te doen, helaas. We waren daar ook heen gegaan als tijdelijke oplossing natuurlijk, met het EK toen op komst en de verbouwing van de oude stal. Maar we staan nu echt toptop en n kwartiertje van huis! Ennnn Graafje is ook mee
hij is nu helemaal van mij, kon t kind toch niet achterlaten
Jiill_ schreef:Jotoma schreef:Wat grappig die smily, je stond al op een awesome plek, maar wel ver weg van je eigen huis. Ben heel benieuwd op welke geweldige plek jullie terecht zijn gekomen.
Zijn jouw paarden niet van de leg na een verhuizing?
Dat zou wat zijn! Haha. Die zijn dat wel gewend, worden van hot naar her door heel Europa gesleept
Bij Karin was het echt heel fijn! Maar die afstandvooral met de winter op komst echt niet te doen, helaas. We waren daar ook heen gegaan als tijdelijke oplossing natuurlijk, met het EK toen op komst en de verbouwing van de oude stal. Maar we staan nu echt toptop en n kwartiertje van huis! Ennnn Graafje is ook mee
hij is nu helemaal van mij, kon t kind toch niet achterlaten