Tip voor wond, honingzalf? Je kan ook 100% pure, koudgeslingerde honing gebruiken, doe ik heel vaak, maar denk dat als het op deze plek uitlekt met dikke vacht dat het daar onder een kleefbende wordt
Dank julie wel! Met een prognose van wellicht nog een paar weken is het heel hard slikken, en hard op de grond stampen dat het leven niet eerlijk is.
Ik kijk de wond (wat eigenlijk al niet meer van toepassing is gezien de huid dicht is) nog even aan. Wie weet sluit het mooi en zien we eerdaags niets meer van.
kking
Geplaatst: 14-01-16 08:44
Tjemig hee dat is echt vreselijk. Heel veel sterkte met je schoonmoeder.
Wat ook goed is en alternatief voor de plekken van bambi. Wassen met trea tee olie wasgel. Dat werkt jeuk stillend en huid herstellend. Je kan ook alleen treatee olie op de plekjes smeren als je haar niet helemaal wilt wassen.
Maaikevdk
Geplaatst: 14-01-16 14:54
Heel veel sterkte gewenst
lauwie
Geplaatst: 14-01-16 16:38
Heel veel sterkte met het slechte nieuws over je schoonmoeder
Heel veel kracht en sterkte voor jou maar zeker ook voor je gezin.
kiwiwitje
Geplaatst: 14-01-16 22:51
Sterkte! Het zal zeker niet makkelijk zijn. Misschien heb je hier helemaal niks aan, dan vergeet maar gewoon dat ik het gezegd heb. Gezien ik jouw situatie niet weet. Mijn stiefmoeder is 18 december overleden aan de gevolgen van long en botkanker. Toen wij in mei 2015 te horen kreeg dat ze long en botkanker had, hebben wij geen termijn gekregen. Toen de chemo aansloeg en ze daar zo goed op reageerde en de kanker stil kwam te staan kregen we te horen dat ze een heel eind zou herstellen en makkelijk nog een paar jaar zou hebben. Het ging ook echt goed. Zo goed dat ze over konden stappen naar een mindere chemo. Begin december hadden we allemaal een apart gevoel. Maar niks kon bevestigd worden. Op 17 december in de avond was ik bij haar geweest met mijn vriend, door gebroken ribben lag ze in het ziekenhuis. Foto's toonden dat aan. Ze was er goed bij en nog veel lol gemaakt. De volgende dag is ze overleden aan een lekkend hart. Dit doordat er vocht in het hartzakje heeft gezeten dat letterlijk het hart kapot gemaakt heeft. achteraf bleek de botkanker vergevorderd te zijn, de long stond stil. Zij was bang om afscheid te nemen, en door het plotselinge overlijden heeft ze dit niet hoeven doen. Ook was ze bang voor verlammingen en dergelijke. Heel realistisch gezien, heeft ze niet echt een lijdensweg gehad. Ja ze had pijn. En 7 maanden is lang. Maar gezien de botkanker had het in die 7 maanden veel slechter kunnen gaan. Zoals bij de beste vriend van mijn vader. Die na 2 maanden ziekbed bijna volledig verlamd was. Gezien de lijdensweg die haar bespaard is. En gezien het punt dat mijn stiefmoeder had dat ze geen afscheid durfde en wilde nemen. Ben ik heel dankbaar dat het over is. Natuurlijk is het veel te vroeg en mis ik haar enorm. En ik had haar nog jaren bij willen houden. Maar kort gezegd, wil ik niet egoïstisch zijn, en kan ik echt alleen maar echt heel dankbaar zijn wat haar bespaard is gebleven en dat ze geen afscheid heeft hoeven nemen. Misschien heb je hier helemaal niks aan. En dan wil ik mijn post verwijderen als je dat liever hebt. Maar ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik hoop dat je iets aan mijn berichtje hebt.
Lisette0
Geplaatst: 14-01-16 22:54
Ik heb stilletjes meegelezen (volg nu ook het huifkar-vakantie-topic, net als vorig jaar), maar wil je heel veel sterkte toe wensen... Als ik het goed begrijp heeft ze totaal onverwachts nog maar kort te leven?? Het leven is idd niet altijd eerlijk
_Lisaa_
Geplaatst: 14-01-16 23:01
Hier ook een stille meelezer maar wil jullie toch even heel erg veel sterkte wensen!
laughterline
Geplaatst: 14-01-16 23:47
Ook vanuit hier heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst!