Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HalloDan schreef:Seven schreef:Ik red het ook niet hoor met die 300 euro,
Kwa stalling ik heb nog een stal over voor 130 euro per maand, volledig verzorgd:D
Ohh jij bent écht vals!! Daar heb je hier in de randstad nog geen metertje weiland per maand voor grrrrr.....![]()
Betaal 320,- hier!!!
Needje schreef:Grappig bedacht ikke.Dan ben je dat geld kwijt aan reizen, en de extra reistijd zorgt er voor dat je doordeweeks uberhaupt je paard niet ziet.
FlairS schreef:Ben vandaag voor de 2e keer naar het paard geweest dat ik op het oog had en ondanks dat het de eerste was die ik heb bekeken komt ze volgende week naar mij toe!
Het is een 10 jarige Hemmingway x Schalkhaar. Lekker degelijk bloedDe merrie heeft de punten voor de Z2 en de huidige eigenares gaat dit weekend proberen nog een punt te rijden in die klasse.
Ik ga wat type betreft 30 jaar terug in de tijd want ze heeft wat bouw en karakter betreft veel van de eerste paarden die ik had. Voor mij geen hittepetitten meer![]()
Nu eerst mijn conditie maar eens opvijzelen en kijken wat de toekomst gaat brengen!
sj33k schreef:FlairS schreef:Ben vandaag voor de 2e keer naar het paard geweest dat ik op het oog had en ondanks dat het de eerste was die ik heb bekeken komt ze volgende week naar mij toe!
Het is een 10 jarige Hemmingway x Schalkhaar. Lekker degelijk bloedDe merrie heeft de punten voor de Z2 en de huidige eigenares gaat dit weekend proberen nog een punt te rijden in die klasse.
Ik ga wat type betreft 30 jaar terug in de tijd want ze heeft wat bouw en karakter betreft veel van de eerste paarden die ik had. Voor mij geen hittepetitten meer![]()
Nu eerst mijn conditie maar eens opvijzelen en kijken wat de toekomst gaat brengen!
Gefeliciteerd en heel veel plezier met deze prachtige merrie. Ik heb haar afgelopen maandag bekeken en bereden.
jury schreef:wat een droomprijzen allemaal. Hier (omg. Rotterdam) betaal je al gauw 350/400 euro voor volpension met binnenbak.
Gelukkig heb ik daar geen last van, want ze staan lekker aan huis.
Mosh schreef:Hier staan ze thuis! Heb wel eens bij een binnenbak gestaan. Nadelen voor mijn paard waren zo groot dat het niet meer opwoog tegen mijn voordeel. Nu ga ik met de trailer. Kost veel meer tijd, maar mijn paarden krijgen goed te eten en staan in tweetallen, veel
buiten en ook als het regent.
listiglistje schreef:fleurtjeuh schreef:Ik woon thuis, dus ik heb geen vaste lasten.
Afgezien van de ene enkele keer dat ik een broek of een vest moet hebben een keer in het half jaar.
Net als een tientje beltegoed in de 2/3 maanden.
Mijn ouders betalen mijn zorgverzekering, krijgen dus ook mijn zorg toeslag.
Verder krijg ik studie financiering, waarvan 100 euro naar mijn ouders gaat, voor mijn schoolgeld. Afgelopen jaar heb ik namelijk niet gespaard, door persoonlijke en emotionele problemen.
Momenteel gaat alles weer goed, en heb ik een fijne baan die niet slecht verdient.
Ik kan vaak extra werken en dus wat extra verdienen.
Als ik dus wel te krap kom zitten met geld, kan ik dus meer gaan werken.
En natuurlijk voer ik dagelijks...
Kom op zeg...
Je bent 19+, ik neem aan dat je geen jaren thuis blijft wonen en dat alles voor je betaald wordt...
vonneke schreef:Iemand zoek naar d pony? 147, New Forrest, merrie.
7 jaar geloof ik M springen, L1 dressuur, beide succesvol.
Pony heeft enkel vorig jaar peesblessure gehad maar volledig genezen.loopt inmiddels alweer half jaar fanatiek onder het zadel.
Is nog niet mee gesprongen, amazone is veel te groot geworden (op moment van blessure zou ze net de verkoop in gaan en was amazone al echt te groot)
Springen moet geen belemmering zijn mits goed opgebouwd.
Goed papier, voorheen 1 veulen gehad.
Brave pony maar geen slaperd
Dus mocht je iemand weten? Hoor het graag