MyWishMax schreef:Van die adverteerder zijn toch meer paarden langsgekomen die onvoordelig op de foto's staan en redelijk duur zijn?
En dat terwijl ze falliet zijn. Zou je toch verwachten dat ze de boel een beetje snel kwijt willen?
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
welmoed__ schreef:Yup volgens mij wel, is hier toch ook een keer voorbij gekomen?
Ze hebben de hele boel ook te koop staan.
Pletje123 schreef:tita schreef:je gaat snel starten pletjezie ik.
Snel.. snel.. wat is snel?![]()
Hij is bijna B-klaar. Basis zit er wel in, moet nog even ietsje fijner. Hij pakt het werk goed op. Volgende week hebben we onze eerste privéles. Heb er zin in!
welmoed__ schreef:Zou ook kunnen, maar zag sinds kort dat de stal ook te koop stond.
Nicole, ik vind het een erg gaaf dier en zeg doen, mits hij niks mankeerd natuurlijk.
Nicole schreef:welmoed__ schreef:Zou ook kunnen, maar zag sinds kort dat de stal ook te koop stond.
Nicole, ik vind het een erg gaaf dier en zeg doen, mits hij niks mankeerd natuurlijk.
1tjes op rontgen rapport en dacht ik bij 1 een 2tje.. voor de rest klinisch oke..
Maarja dan ben ik weer bang dat wat op hk loopt mis loop
Nicole schreef:1tjes op rontgen rapport en dacht ik bij 1 een 2tje.. voor de rest klinisch oke..
tita schreef:@ Nicoel leuk hoofd, meer kan je er niet over zeggen.
Laten we eerlijk zijn beetje hengst wat leuk kan springen maar toch niet doorgaat naar de 2e bezichting...kost gewoon een flink bedrag.
Je gaat echt geen topper scoren voor 8000-12000 euroen tuurlijk zijn er genoeg andere paarden die voor minder weggaan.
Ik snap niet dat je niks kunt vinden op SH... gewoon een leuk basispaard en opleiden tot Z-springen verkopen en met dat geld kun je weer verder.
Ik zie genoeg op SH
tita schreef:Gewoon die gaan terug naar de eigenaar en vaak zelfs nog veilt de eigenaar zelf meeom te prijs op te krikken of hij bied op zijn eigen paard omdat ie de prijs te laag vindt en houdt hem liever zelf.
Pinda_Dipje schreef:Nicole schreef:1tjes op rontgen rapport en dacht ik bij 1 een 2tje.. voor de rest klinisch oke..
Dat is Eagle spirit (?) die ik een paar pagina's terug opperde toch?
Vond het van de gehele veiling nog het meest aansprekende diertje.
Ik zou zeker eens gaan kijken of je er serieus iets mee kunt, want net zoals tita zegt; Voor 8000 - 12000 ga je geen voormalig bezichtigingstopper scoren over het algemeen. Deze leuk oprijden en dan kun je altijd weer verder zien.
viphorse schreef:Dus deze paarden hebben verschillende eigenaren ?