Whhahah Mariska het is stil omdat jouw paarden niet direct aan huis staan, maar eer paar honderd meter verderop. Geweldig!!
Lonneke fijn dat jullie elkaar zo opvangen op stal en ik snap dat het moeilijk is. Sterkte op stage.
Oh wat erg dat Romy weer niet lekker loopt en weer een warme kogel had. Wel fijn dat ze opgewekt is dan heeft ze er weinig last van iig. Hopelijk is ze weer helemaal goed als je weer terug komt einde van de week.
Ahh Ellie je hebt echt te lang gewandeld arme Ruana.
Bienotje spannend over twee weken medicijnen vrij. Ik hoop ook dat het dan goed blijft gaan en dat hij dan ook wat aankomt.
Whahhah leuke foto zijn geliefde paarse emmer, prachtig!!
Whahahha Mar hoe kun je dat nou lezen met je paard naar de bios heb dubbel gelegen om jullie berichtjes.
Hahha James bond en een vampierfilm met 3d bril op whahaha zie ze al zitten allemaal prachtig.
Isa wat geweldig zeg die vossen, prachtige foto´s leuk zo dicht bij.
Super merrieveulen dat jullie een hok hebben waar ze niet inkomen inderdaad het is te erg dat ze afgeschoten worden.
Ik ben het met jouw grasverhaal helemaal eens.
Bij Flash was een nee al voldoende maar ik liet haar inderdaad vaak genoeg even grazen onderweg dus zo bleven we in evenwicht.
Poeh had het van de week even moeilijk was het begin van dit topic aan het lezen en het is bijna alweer een jaar geleden van Flash.
Was niet meer in staat te reageren en vandaar dat het zo lang geduurt heeft.
Begrijp niet waarom ik mezelf zo pijnig.