Tal1977 schreef:Aan wat voor een maatje denken jullie voor een meisje van 9, 1.38 cm lang?
Inderdaad een D-pony. Wel een beetje eentje die misschien in het begin wat te groot is, maar het is ook zo zonde om dan weer een nieuwe pony te moeten nemen!
Anne_mieke88 schreef:Ik vind dat echt wel mooi gezicht. Ik vind het ook altijd een machtig gezicht als er bijvoorbeeld een klein meisje rondhobbeld met een paard die net iets te groot is. Vind dat echt heel mooi. Ik ken iemand die heeft een paard van 1.85 dat vind ik dan weer net iets te overdreven groot!
Ik vind dat zelf niet echt een mooi totaalplaatje, klein iemand op een groot paard.
Ik ben ook meer van de kleinere compacte paardjes. Maar rond de 1.70 en compact is ook goed, zo lang ze maar niet te lang in hun lijf zijn.

Ze is sinds april onder het zadel en doet het geweldig. Nu lekker verder aan elkaar wennen en samen een basis opbouwen. En wie weet volgt er in de toekomst een wedstrijd. Volgende week komt ons nieuwe zadel dus kunnen we beter aan de slag
).