Ik was er om half 7 bij, ik had er blijbaar nog eerder bij moeten zijn
SuzieQ
Geplaatst: 19-01-10 21:06
lonnie schreef:
ik kan ook nog steeds niet inloggen dus kan niet in mn bestelstatus
Je moet gewoon op inloggen klikken en dan bijv. op service, dan staat er dat je ingelogd bent!
elias
Geplaatst: 19-01-10 21:08
Share schreef:
Mayflower_ schreef:
Mijn bestelling is ook verzonden! incl het Burberry dekje.
hoe kan dat? die wilde ik ooooooook!!!
og wel [/quote] vanochtend was de ES burberry er ook gewoon nog.
inge1968
Geplaatst: 19-01-10 21:57
nou vandaag weer geprobeerd en voor mijn dochter een paar thermolaarsen voor volgend jaar op de kop getikt. ging vandaag gelukkig heel wat vlotter dan gisteren
Ik heb gisteravond besteld, ook een mailtje gekregen van Ooteman dat de bestelling rond was, maar bij bestelstatus staat er niets Hebben meer mensen dit?
SuzieQ
Geplaatst: 19-01-10 22:27
Intervarno schreef:
Ik heb gisteravond besteld, ook een mailtje gekregen van Ooteman dat de bestelling rond was, maar bij bestelstatus staat er niets Hebben meer mensen dit?
Ja, heb ik ook
HelgaV
Geplaatst: 19-01-10 22:56
Intervarno schreef:
Bij mij staat er inmiddels dat de bestelling is verzonden
Ik heb vanochtend een bestelling gedaan voor Mountain Horse thermolaarzen en wat ander spul wat ik sowiezo al wilde hebben maar het zonde vond van de verzendkosten. Heb wel eerst even gebeld of hij de betreffende laarzen nog had en hij had nog 1 paar staan. Gelijk besteld dus ik hoop dat alles ook door komt.
Ik heb iets gezien in de gewone collectie wat ik erbij wil bestellen weet iemand hoe dat in zijn werk gaat?! en of het dan nog bij mijn huidige bestelling in de doos wordt gedaan?
Wanneer zou mijn pakketje binnen komen Hoelang denken jullie dat het gaat duren ?
EvelienH
Geplaatst: 20-01-10 09:33
Ik heb net een mailtje gestuurd! Heb iets besteld wat niet echt standaard is dus wil even weten of ze het wel op voorraad hebben. Als het langer duurt is het niet erg maar wel fijn om te weten. Meestal duurt het bij Ooteman een dag of 4, tenminste dat was de laatste paar keer bij mij zo.