Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 20:45

wuyts schreef:
Zucht...
Ik heb al maanden niets meer van hun gehoord.
Ik heb vorig jaar een brief gestuurd met de vermelding om mijn abbo stop te zetten, helaas niet aangetekend.
Krijg ik vorige maand ineens een blad MET factuur van 99,99 euro!! Een Belgisch abbo zou nu ineens zoveel kosten!! Dat is een meerkost van 60% tegenover vorig jaar!
Kan dit zomaar??? Ik betaal meer voor hun blad dan dat ik het uit de winkel zou halen...
Heb ondertussen aangetekend geschreven, opgezegd en een herberekenig gevraagd + gemaild maar krijg ineens een ingebreke stelling in de bus.
Wie kan me helpen??

:oo :oo Da's wel serieus geld zeg!

Hier nog geen september, benieuwd of het kwartje daar gevallen is dat m'n abbo is opgezegd.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 22:15

[/quote]

:oo :oo Da's wel serieus geld zeg!

Hier nog geen september, benieuwd of het kwartje daar gevallen is dat m'n abbo is opgezegd.[/quote]

Vandaag september binnengekregen. Ook een mail van radar. Zij hebben de mail doorgestuurd naar de Consumentenbond (had ik zelf al gedaan) want de consumentenbond schijnt een regeling met Toptijdschriften te hebben.
Ben benieuwd.

silverbrumby

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-10 23:54

jammes schreef:
Vandaag september binnengekregen. Ook een mail van radar. Zij hebben de mail doorgestuurd naar de Consumentenbond (had ik zelf al gedaan) want de consumentenbond schijnt een regeling met Toptijdschriften te hebben.
Ben benieuwd.

Wat voor een regeling dan?

Kosta

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 11:54

Ik zie net in de nieuwe Horsimo staan dat je het opzeggen nu schriftelijk kan doen, er staat nu niks meer bij van aangetekend. Ik ga dus maar weer een poging wagen.

jammes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-10 19:59

silverbrumby schreef:
jammes schreef:
Ben benieuwd.

Wat voor een regeling dan?

Sorry, staat afspraken. Dit is wat ik terugkreeg:

Beste mevrouw xxxxxx,

Ik heb uw mail doorgestuurd naar de Consumentenbond, zij hebben afspraken gemaakt met de uitgever en zien toe op de correcte afwikkeling.
Ik hoop dat uw klacht wordt opgelost!

Bedankt en groet,

Vera Jansen
Redacteur TROS Radar
xxxxxxxxxxxxxxxxx
vera.jansen@tros.nl

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 09:41

Ik heb ook weer een horsimo ontvangen ik dacht dat ik eindelijk van deze sh*t af was....

Moet je via tros radar een mail sturen om van deze rommel af te komen?

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 11:25

Hier lag er ook weer een op de deurmat.
Maar heb momenteel de eenrgie niet om er weer mee aan de gang te gaan, denk dat ik manlief dat maar laat doen.

__Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 11:30

Ik heb er ook weer een gekregen.
Ik ga geen moeite meer doen om er vanaf te komen. Ik heb opgezegd volgens hun voorwaarden, als zij het blad dan toch blijven sturen is het mijn probleem niet meer.

baretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 12:08

Alles wat ongevraagd toegestuurd wordt hoeft niet geretourneerd of betaald te worden.
Als je netjes je abonnement opgezegd hebt, met of zonder bevestiging, maar met bewijs, dan kun je de Horsimo gewoon houden (of weggooien) en hoef je, bij aanmaning door hun, alleen maar te laten zien dat je eerder opgezegd hebt op de correcte manier.

WEL JE AUTOMATISCHE AFSCHRIJVINGEN IN DE GATEN HOUDEN

want ze proberen het onder meerdere namen, dan gewoon storneren en blokkeren bij de bank.

Grtz.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:17

Terug sturen heeft ook geen enkele zin dan gaat er ook geen lampje branden dat ze die bende niet meer toe hoeven sturen :(

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 16:53

wel fijn dat je nu dus ook gewoon schriftelijk kunt opzeggen zonder aangetekent. Dat maakt het een stuk makkelijker, hoewel je dan natuurlijk niets kunt bewijzen. Dan zou ik er een mail achteraan sturen met daarin de tekst van de brief en de begeleidende boodschap dat je die dag die brief hebt gestuurd. Lijkt me dat je dan toch wel aan je opzegplicht hebt voldaan ;)

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:50

Helaas, mijn adres staat er blijkbaar ook nog steeds in, hier viel hij ook op de mat.

zuchttttttt.............

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 19:58

Laurabram schreef:
Helaas, mijn adres staat er blijkbaar ook nog steeds in, hier viel hij ook op de mat.

zuchttttttt.............

He gelukkig ben ik niet de enige die dacht er vanaf te zijn :D

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-10 20:02

So far so good hier, tot nu toe niks meer ontvangen, ik blijf nog een beetje hoop houden dat ik er toch echt vanaf ben

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 06:55

hier gaat het ook nog steeds goed. Geen horsimo meer ontvangen na "88" opzeggingen en uiteindelijk een bevestiging van Astrid.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 16:38

en eindelijk na veel contact van de consumentenbond een email van Astrid gekregen dat bij deze mijn abo is opgezegd.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 20:51

Hier niets vernomen van hun kant. Voor mij is vanaf 1-1-2011 de kous gewoon af...... maand daarop verhuis ik dus tja...

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 08:04

lillytjuh schreef:
Hier niets vernomen van hun kant. Voor mij is vanaf 1-1-2011 de kous gewoon af...... maand daarop verhuis ik dus tja...

Ik verhuis volgende maand al maar ben bang als ik er niets mee doe dat ik straks een incasso op mijn dak heb met alle bijkomende kosten :o

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:19

Opzegging ontvangen en bevestigd! Mag ook wel een keer aangezien de laatste aangetekende brief op 8-6-2010 verzonden is en een dag later ontvangen! Stond wel een datumn in 2011 in het mailtje dat ik heb ontvangen. Heb er een mail achter aangestuurd dat ik er van uit ga dat 2010 bedoeld wordt!

Dus.......... ik hoop dat ik er nu klaar mee ben! Het heeft genoeg gekost!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 10:26

Ik heb ooit eens als cadeau een tijdschrifenbon gehad. En het te besteden bedrag kon ik een halfjaarslidmaatschap nemen op de Horsimo. Dit heb ik nu een jaar geleden gedaan en krijg nog steeds sporadisch het blad binnen..
Wat ik vaag vind is dat ik de horsimo van September pas eind Oktober (gisteren dus) krijg.. sowieso is het vaag dat ik hem nog steeds onbetaald krijg.
Ach na 2 mailtjes verzonden te hebben, en geen reactie te mogen ontvangen, heb ik de moed opgegeven en mij een zorg als zij onterecht gratis tijdschriften verzenden.
De administratie is daar een beetje een puinzooi als ik t topic zo naspit...

flappaashaas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 18:16

Geen Horsimo's meer ontvangen,
maar ook mijn E39,95 nog steeds niet :n

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 21:56

@[***]: ach ja wij betalen met zijn allen voor jouw abo want bij sommige van ons blijven ze maar afschrijven hahahaha

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:00

Hebben jullie allemaal een machtiging ingevuld ofzo?
Want bij mij schrijven ze niks af. (ga ik voor de zekerheid wel nog even controleren)
Heb wel een keer een brief gehad dat ik 39,95 moest betalen. Niet gedaan en een mailtje gestuurd en niks meer gehoord. Ga morgen een brief sturen om officieel op te zeggen.

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-10 22:05

Ze maken er gewoon een rommeltje van.
Mijn adres op het briefje staat op e/o met de namen van onze rekening. Gewoon overgenomen nadat ze hebben geincasseerd.
En echt niet dat ik een paardenblad op beide namen zou hebben hoor, manlief moet er niks van hebben.

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-10 07:05

Ik heb stille hoop dat het goed komt na mijn aangetekende brieven, nog geen Horsimo gezien van September. Blijf nog maar even duimen dat ik hem ook niet meer te zien krijg :=.