Helaas, kan je niks tegen doen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheHorseInn schreef:mijne dus wel.
via de bekenden uit mijn omgevingen he!
vind het gewoon jammer... is de hele orginaliteit eraf
DeadxStar schreef:Konigs kan ik niet over mee praten, die heb ik nooit gehad (en volgens mij zijn dat ook hardere toch? dus die zullen er dan sowieso niet komen hihi).
Maar zoals ik al zei wel duurdere petrie's, en ze zaten heerlijk (maargoed dat doen mn lipicas ook), maar kwalitatief.. tsja, vond ik er niet bepaald veel verschil in zitten. Juist omdat er snel krassen in kwamen, en dat vond ik erg jammer. Terwijl je juist sneller krassen zou zien op de kleur laars die ik nu heb, maar daar zit nog geen krasje op
TheHorseInn schreef:Oeeh!
Die rood/grijze passen goed bij mijn cross set
wat ik wel heel jammer vind nu is dat veel mensen zeggen van: ooh,die zijn mooi!! en ze vervolgens zelf gaan bestellen...
Tsplendid schreef:Ik heb ook dure petrie's in het bruin, de Anky Elegance. Ik heb ze nu al wel zo'n anderhalf jaar ofzo maar heb ze eigenlijk heel weinig gedragen. Maar er zit zelfs een schuurtje in aan de binnenkant bij me knieholte!!! en idd de binnenkant verslijt bij mij ook heel snel, vind het wel jammer opzich zijn het fijne laarzen!
Ik ben ook bezig met sparen voor nieuwe laarzenAan de ene kant wil ik Lipica's maar vind die wachttijden niet zo leuk