Weet je wat, ik zucht nog maar eens een keer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ravenna schreef:sorry lotteke maar dat is wat ik heb gehoord van een oude stalgenoot en van meerdere.
gelukkig zijn er ook andere slagers die er wel respect voor hebben.
ja ze heeft het ook aangevoeld (ik zeg niet dat ze dat niet heeft gedaan) maar ik zeg ook dat ze er vrede mee had (mijn paard was gewoon in paniek geraakt als ik die andere oplossing had gedaan).
Ravenna schreef:nou ik weet waar ik over praat.
en ja het is altijd erg dat een paard moet gaan (maar op wat voor een manier ga je het dan doen?)
trouwens zelf beleven met slachten doe ik nooit van mijn leven (ik wil die gedachte niet hebben dat ik die keuze heb moeten maken).
ik zal altijd kiezen voor de spuit maar, dat neemt niet weg dat een ander zal kiezen voor een pin of waar die slagers het ook mee doen.
iedereen heeft zijn eigen mening en ook zijn eigen moeilijke beslissing als die ooit die beslissing moet nemen.
het is maar goed dat niet iedereen hetzelfde kiest toch!!
lotteke schreef:gatsiedakkie nee zeg..
staat er straks op iedere vierkante meter een paard..
ik wil ook nog van mn paardenrookvlees/biefstuk kunnen genieten zeg..
(ga me nou niet allemaal aanvallen..ik vind het lekker, accept it or leave it)
lotteke schreef:@BW: dan eet je nog paard...ga het rendac/snoep/gelatine topic maar eens lezen dat ik gemaakt heb..
Ravenna schreef:nee maar voor mijn idee
ZIJ IS MIJN ALLES EN MIJN NUMMER 1
en ben blij dat we het gisteren zo hebben gedaan (dat was mijn verhaal en die wou ik zo even kwijt).
Ravenna schreef:dat vind ik knap dat je dat zo kan verwerken![]()
ik kan dat niet en zal het ook nooit kunnen.
toen ze daar eenmaal lag en al helemaal weg was (zat ik nog tegen haar te praten en te knuffelen en heb haar helemaal gekust "en alleen maar gezegt voor altijd bij elkaar altijd")
ze blijft altijd mijn knuffeltje en heb die avond ook maar lekker met haar halster in bed geslapen (de geur van haar wou ik gewoon bij me hebben).
ps: mooi paardje hoor!
Ravenna schreef:nou we hadden de knoop al doorgehakt om haar in te laten slapen.
maandag ging ik op mijn andere kanjer Zillion en toen ik daar vanaf kwam zei mijn moeder ging goed hé! trouwens morgenavond kan het....
nou dat was dus jankeeeeeeeeeeeeeeen![]()
ik heb wel afscheid kunnen nemen (heb alleen die tijd dus niks meer gegeten) ik stond ook helemaal te trillen voor haar stal toen ik moest wachten op de dierenarts.