Mogelijk winterveulentje op komst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Mogelijk winterveulentje op komst

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:50

Heel heel erg jammer! Maar wel begrijpelijk !

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:52

Zo jammer dat het op Bokt vaak zo eindigt...

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:57

Ach Swift, zo gaat het op bokt altijd. Ik weet het uit eigen ervaring van mijn eigen topic, maar ik ben door blijven gaat. Uiteindelijk gaan de mensen die je niet leuk vindt, weg. Je kunt hen ook blokken dan zie je hun reacties niet meer.

En ik denk dat er wel meer dan 7 positieve reacties telkens in je topic stonden. Kijk maar:

Ponytante

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 10:59

-O- Ik krijg de neiging om te gaan turven hoe het met 7:1 zit. Op de laatste pagina's idd waarschijnlijk niet.

Bijzonder jammer!

Fijn als je wilt melden als wanneer er een veulen naast staat. :)

En nu, waarmee moet ik min dagen vullen :(

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:00

Oh, wat ontzettend jammer dit en ik snap je helemaal TS. Bij mij hadden al heel wat mensen en type-berichten op de negeer-lijst gestaan en had ik nooit met zoveel geduld netjes en uitgebreid kunnen beantwoorden.
Jij zorgt hartstikke goed voor je dieren geen twijfel aan.

Hopelijk staat er binnenkort een heel mooi schattig veulentje naast en staat Skyla het toe dat Sterra tante speelt.
Laatst bijgewerkt door herr_balou op 14-02-24 11:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Monique1963

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:00

Want kijk hier weer eentje, een positieve. Ik vond dat je altijd heel integer bleef en bij jezelf bleef. En zo kan ik nog wel 100 postjes hier neerzetten, maar dat mag denk ik niet.

Dus ik hoop dat je met alle honderden volgers van dit topic blijft kletsen en de dingen die je niet leuk vindt, kunt negeren.

Zo niet, dan respecteer ik, we, dit uiteraard, maar vind ik, we, het wel heel erg jammer.

Hugs!

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:01

Wat jammer zeg.. Maar ja wel begrijpelijk na zoveel van hetzelfde. De kritische noten zijn vast goed bedoeld maar wel erg overweldigend en soms niet helemaal top verwoord.

Heel interessant die studie over die verhouding van 7 op 1 positief/negatief. Dat verklaart voor mij een hele hoop in het dagelijks leven maar ook vroeger. Nooit geweten. Weer wat geleerd. :j

Ik blijf in team veulen zitten en hoop op een leuk Valentijns veulentje vandaag. <3

Afanaisa91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:02

1 op 7 zelfs, ik dacht altijd 1 op 3.

Heel jammer, maar heel begrijpelijk dat je het hier bij laat Swift! Ik wens je veel rust toe, veel succes met je eigen gezondheid en de kudde natuurlijk.

Voor wat het waard is heb ik genoten van je topic en alle moeite die je erin wilde steken. Ook vond ik het heel erg sterk dat je hier met de twijfel en alle onzekerheid tóch openheid hebt willen geven om het wel en wee daar.
Ik kreeg erg het idee dat je weloverwogen keuzes maakte, bijna continu reflecteerde en steeds op zoek ging naar passende en betrouwbare informatiebronnen. Hopelijk hou je dat vast, dat is veel waard!

Veel succes, ik blijf duimen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:06

Dit vind ik nou oprecht heel jammer.

Je bent zo geduldig en netjes gebleven, Swift, en hebt laten zien dat je elke reactie ook echt las en de moeite vond om op te reageren.
Of het nu een grapje was of een serieuze, al dan niet conform jouw denk- en doewijze.

Nogmaals mijn respect hiervoor en we gaan jullie missen!

Veel liefs, ook aan je paardjes <3

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:07

Jammer en ondanks dat jouw gevoel, jouw gevoel is (en ik daar dus niet over kan oordelen) denk ik dat het objectief gezien niet helemaal terecht is.

Ik lees 1 iemand die iets lelijks gezegd heeft en om jouw woorden te gebruiken, ‘je op een bepaalde manier weg zet’. Verder wel eens iemand die alleen pagina 1 en daarna pagina zoveel leest en zegt dat je moet scannen. Daartegenover staan toch (heel!) veel positieve reacties van mensen die meeleven en jou en skyla het beste wensen, of ze nu team veulen of team hooi zijn.

Ik vind het jammer dat je stopt met het topic, het was het eerste dat ik elke ochtend (in bed al :') ) even opende, omdat ik ook nog steeds hoop dat er een veulentje komt, ondanks dat ik er niet zo in geloof. Dus ik hoop dat je toch nog eens wilt terug lezen hoeveel positiviteit er juist is in dit topic. We leven op mss een enkeling na allemaal heel erg mee.

Omany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:09

Stille meelezer hier... Ook ik leefde enorm mee met Skyla en checkte meermaals per dag dit topic.
Ik heb enorm veel respect voor jou hoe je omging met al de reacties _/-\o_ .

Ik word boos dat mensen blijven doorstammen en dit nu het resultaat is voor mensen die het wel goed menen |( .
Maar ik snap jou perfect, ik zou het ook niet meer aankunnen om mij te moeten blijven verdedigen, ondanks je het die mensen totaal niet verschuldigd bent.

Zó jammer hoe het gelopen is ;(

Ik wens jou héél erg veel succes met Skyla en haar veulentje (die komt, ik voel het :D )

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:15

Hier ook een stille meelezer. Omdat ik een ruinen-mens ben, weet ik verder niets van merries en veulens, daarom dus ook nooit gereageerd. Maar ik heb wel alles gelezen, juist omdat het zo'n leuk leerzaam en vriendelijk topic was.

@Swift, jammer en begrijpelijk dat je ermee stopt. Veulen of geen veulen, ik denk dat Skyla het heel erg getroffen heeft met jouw zorg en liefde.

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:28

Echt ontzettend jammer -O- Maar wel heel begrijpelijk.
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, terwijl het meer dan duidelijk is dat het Skyla en de rest van de paarden aan niets ontbreekt. Je zorgt hartstikke goed voor ze; als ik een pony was geweest dan had ik maar wat graag bij jou op stal gestaan!

Ik blijf nog steeds in team veulen, hopelijk staat er snel eentje naast! Vandaag is wel een mooie dag <3 :D

Heel veel sterkte en succes ook met je eigen gezondheid, Swift!

Punz

Stille meelezer gaat nu toch ook even reageren.
Natuurlijk moet je niets doen wat tegen je gevoel in gaat Swift en als dit topic je meer energie kost dan dat het je oplevert moet je er inderdaad mee stoppen.

Maar aan de andere kant:
We kunnen ook het volgens mij haast langst lopende respectvolle, positieve, blije topic op bokt toch weer terugsturen naar wat het was:
Vrolijk, blij, respectvol en positief.

Waarbij de positief volgers bij elke vraag die al 100 keer gesteld is, netjes verwijzen naar het antwoord wat jij in alle integriteit en respectvolheid al 100 keer gegeven hebt. Om vervolgens al het negatieve, drammerige, zure etc gewoon domweg te negeren. Gewoon collectief negeren... Niet op reageren, niet naar verwijzen, maar negeren.

Nogmaals: ik kan niet voor jou kiezen, maar hoe mooi zou het zijn om met dit topic óók een statement te maken: iets wat gezegd en gehoord is hoeft niet meer herhaald te worden EN laten we met zijn allen een beetje vertrouwen hebben in een TS die overduidelijk heel veel over heeft voor haar dieren, en in alle post echt wel laat zien dat ze in staat is om een toestandsbeeld te beoordelen / in staat is om te kijken of iets nu acuut dierenartswaardig is of niet.

Dat vind ik uberhaupt zo bijzonder van bokt... .Als je dier iets heeft en je haalt er een dierenarts bij die een advies geeft en je volgt dat advies, dan weten dierenartsen ook niet alles en moet er een -paat, -peut, of wat dan ook bijkomen...en moet je vooral niet naar de dierenarts luisteren. Maar zodra je die dierenarts niet GISTEREN al geconsulteerd hebt, had je dat natuurlijk moeten doen..

Maar goed, meer on topic:
Zullen we met zijn allen een inspanning doen om dit topic te houden zoals het was? Vriendelijk, respectvol en integer?

Dan zien we van zelf wel of Swift zich weer voldoende thuis voelt in haar eigen topic om weer te gaan reageren..
Laatst bijgewerkt door Punz op 14-02-24 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Mariett
Blogger

Ik snap het echt volledig Swift. Ik heb ook wel eens topics gehad waar mensen ook erg aardig waren, met dan af en toe een sneer tussendoor. Soms een 'aardig' bericht met toch een vervelende nasmaak. Is erg vervelend en daardoor heb ik ook al een paar topics gewoon verder gelaten wat het was. Je kan uitleggen wat je wil maar dat wordt gewoon niet gelezen. Frustrerend en niks aan!

Je moet overal maar tegen kunnen, terwijl je ook nog een misschien-drachtige pony hebt waar je bezorgd over bent, 's nachts checken (dus toch minder slaap) etc. Jammer voor ons maar beter voor jou zo!

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:32

Heel begrijpelijk Swift, maar ontzettend jammer dat het weer zo moet lopen op Bokt. Had nou niet iedereen gewoon even 1 maart kunnen afwachten zoals TS aangegeven had? Dikke knuffel voor TS en Skyla.

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:36

Ik ben ook een stille meelezer, maar wil nu toch even reageren.
Wat ontzettend jammer dat je besloten hebt jezelf terug te trekken! Je doet het zo ontzettend goed en denkt duidelijk goed over je keuzes na.
Ik snap de bezorgdheid van anderen wel, maar ik snap ook dat al die “negativiteit” zijn tol van je eist. Echter durf ik te wedden dat meer dan 1/8e die meeleest positief is, maar een groot deel daarvan stil op de achtergrond meeleest. De negatieve emoties zijn vaak degene die het grootst en meest geuit worden. Helaas…
Ik snap je keuze volledig! Maar, mocht je toch het gevoel hebben terug te willen komen, weet dat het overgrote deel aan jouw kant staat en jou, Skyla en jouw keuzes steunt :knuffel:

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:38

Ik vind het zo jammer, maar het gaat hier net als ik het ‘echte’ leven. Blijkbaar vindt een piepkleine minderheid dat ze het maar moeten verpesten voor een hele grote meerderheid.

Ik ben er absoluut voor om je mening te delen hoor, maar één keer is genoeg en als je dan het idee hebt dat je niet goed begrepen bent kan je het nog eens toelichten, maar dan is het toch klaar? Dit was zo’n leuk topic, zal het echt missen. Ben team veulen en ondanks mijn twijfels van de laatste dagen blijf ik mijn team trouw.

Ik snap je heel goed Swift en kan niet anders dan je keuze respecteren, maar hoop dat je je besluit nog eens wilt heroverwegen.

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:44

Ik bleef ook op de achtergrond en scrolde vlug door de reacties heen die wat minder aardig waren, is dat een idee voor jou ook toch nog lekker te blijven updaten?
Niet reageren op berichtjes waar je niets mee hebt is ook een manier om het positief te houden en ik las hierboven dat je ook bepaalde bokkers kan blokkeren zodat je hun berichten niet leest.
Het is zonde als leuke, gezellige, vriendelijke topics stoppen door negatieve berichten.......dan wint het negativisme ( is dat een Nederlands woord?) en het is juist zo fijn om een kabbelend topic te volgen met leuke foto's, of er nu wel of geen veulen komt, ik volgde graag .

bonnielau

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:48

Ook hier een stille meelezer die even onder de steen vandaan kruipt om Swift vooral complimenten te geven. Wat reageer jij op een mooie manier op iedereen, ook de wat zuurdere reacties. Jouw reacties zijn heel fijn om te lezen en een voorbeeld voor velen. Ik zit compleet in team twijfel en hoop dat er snel een schattig veulentje is. En als dat niet zo zou mogen zijn heeft jouw pony een baasje die echt wel op zoek gaat naar wat dan bepaalde veranderingen kan verklaren.

RanjaRietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:49

Ik wil TS wel een compliment geven in het altijd zo goed en uitgebreid antwoord geven. En ja ik denk dat het via de telefoon/pc makkelijk is om iets te zeggen maar je hebt wel echt met veel respect antwoorden gegeven. Mooie updates van je merrie. Ik hoop toch nog een mooi veulen foto te zien want in team veulen zit ik alsnog :j

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:49

Ik vind het jammer dat de laatste pagina’s zo zijn verlopen. Dat vreet energie en ik heb er alle begrip voor dat Swift die energie liever gebruikt voor Skyla en haar kudde.

Jammer dat een gezellig topic zo moet eindigen.

herr_balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:51

Jindai schreef:
Echt ontzettend jammer -O- Maar wel heel begrijpelijk.
Jammer dat het zo heeft moeten lopen, terwijl het meer dan duidelijk is dat het Skyla en de rest van de paarden aan niets ontbreekt. Je zorgt hartstikke goed voor ze; als ik een pony was geweest dan had ik maar wat graag bij jou op stal gestaan!

Ik blijf nog steeds in team veulen, hopelijk staat er snel eentje naast! Vandaag is wel een mooie dag <3 :D

Heel veel sterkte en succes ook met je eigen gezondheid, Swift!

Goed dat je het zegt! Dat heb ik ook eens gedacht de afgelopen maanden.

Artimes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:51

Wat enorm jammer Swift, maar ik snap je volkomen, maar stiekem hoop ik wel echt dat er weer Skyla opdutes komen..

Je hebt regelmatig aangegeven waarom je bepaalde keuzes maakt en gevraagd om het hierbij te laten, het is zo zonde dat er dan toch altijd mensen zijn die er toch weer over beginnen.
Je kunt ook gewoon een keer je mening voor je houden, topic links laten liggen en door met je leven...

Echt heel jammer dat het nu stopt, ik hoop heel erg dat we zo toch weer onze knappe Skyla op beeld zien, voelt nu zo sad

cariena1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-24 11:55

Denk ook niet dat er een veulen komt, blijf wel volgen wie weet