Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fenijro_tani

Re: Paarden die in 2020 beleerd gaan worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 18:26

Vandaag met Tess alleen gereden! Ik had haar halster over haar hoofdstel gedaan. Gelukkig weet ze dat ze moet stilstaan. We hebben samen een aantal rondjes gestapt! Ik merk dat ze wel wat frisser wordt, volgende keer even longeren voordat we de kar erachter gooien, kan ze even haar energie kwijt.

Ze was wel super braaf!
https://youtu.be/Z3h1cyXRzDU

Morgen ben ik van plan om zonder teugels aan de slag te gaan, ik wil ernaast gaan draven, aangezien ze mij dan ziet en daar heeft ze veel steun aan. Mocht het morgen goed gaan kunnen we zaterdag kijken of er iemand wil meerennen tijdens het draven met mij erop. Maar eerst morgen maar even aankijken.
Gelukkig is draven voor de kar lichter dan stappen, maar vind het toch wel spannend, dus eerst er even naast.
Mocht dat helemaal goed gaan wil ik het wel met galop wagen.

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:18

Ben benieuwd hoe het vanavond gegaan is met plofkip, Vientje!
Zaterdag een mooie oefening les op locatie.
De appel valt wat dinges betreft wel ver van de boom bij Pinda :D

Hoe vaker je in de buitenbak zal rijden hoe beter het vast gaat, Jodym!

Tess wordt meteen lekker doorgepakt zo. Geef je haar als het bevestigd is vrij om het te laten bezinken? :)

Serenity350 schreef:
Fransje, wat gaaf, en leuk filmpje. Ze loopt lekker op der gemak lijkt het, geen zichtbare grote spanning vanaf achteren in ieder geval. Ik moet echt heeeeeeel dicht met mn gezicht op het scherm gaan zitten om iets te zien van je benen en lengte beugels, wat me vooral eerder opvalt is dat jij ook lekker ontspannen lijkt te zitten. +:)+

Het voelt alsof we het al heel lang doen dus ben ook echt relaxed. Rij ook gewoon met 1 hand.Mag nog steeds geen been en teugelhulpen geven van mijn instructeur dus zonder handen zou ook kunnen :+ Dat heb ik ook al even gedaan maar 1 hand voelt toch meer oké.

Joya is zo relaxed dat ze al kan be denken dat ze takken op mondhoogte wel op kan eten als je er toch langs loopt.. :roll: Vreetzak is het!

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 19:34

fenijro_tani schreef:
Goed bezig zeg! Fijn dat je pony er niet vandoor is geschoten, zorgt wel voor vertrouwen zeker?

Ja geeft wel weer een stukje vertrouwen terug na de vorige keer :) hopen dat we dit weekend ook fijn kunnen rijden

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 20:36

Citaat:
Tess wordt meteen lekker doorgepakt zo. Geef je haar als het bevestigd is vrij om het te laten bezinken? :)

Ja! Ik wil sowieso al dat ze op een dag maximaal 7 minuten voor de kar loopt, en maximaal 4 keer in de week. Als het allemaal lekker loopt krijgt ze van me vakantie, dat heeft ze enorm verdiend!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 20:41

Ik heb vandaag gesmokkeld :P Lekker op m'n ouwe rot wezen rijden <3 :+:

Afbeelding

Afbeelding

Voor de gelegenheid m'n mooie laarzen maar weer 's uit de kast getrokken :P Meestal rijd ik gewoon met m'n werkschoenen _O- Kunnen wel een wax-beurtje gebruiken geloof ik :')

Afbeelding

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:16

Oh die Fries hierboven <3

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:20

Zoo, da's een flinke, Utopia :wow:

Net Mattvey gelongeerd, met zadel op en voor het eerst de longe aan het bit.
Nu was de staleigenaar palen voor een hek in de grond aan het slaan. Dat gaf echo in de kassen tegenover de longeerbak. Resultaat: stresskip met staart over zn rug in gestrekte draf of galop door de bak, 10 minuten lang. :=
Toen ie wat gekalmeerd was, de lijn iets korter gepakt, laten stappen en dat ging goed. Toen beide kanten npg wat draf en galop gevraagd en dat ging al steeds beter en rustiger. Tot ie op gegeven moment heeel rustig in stap zn rondjes liep. Volgens mij was ie moe.

Daarna even de pony laten grazen, benen afgespoeld (was spannend want water) en zn manen gevlochten. Met vlechten stond ie voor het eerst eens helemaal stil. Toch nog goed kunnen afsluiten.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:21

xXutopiaXx schreef:
Ik heb vandaag gesmokkeld :P Lekker op m'n ouwe rot wezen rijden <3 :+:

[ [url=m/2xLSRP.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZonBgl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Voor de gelegenheid m'n mooie laarzen maar weer 's uit de kast getrokken :P Meestal rijd ik gewoon met m'n werkschoenen _O- Kunnen wel een wax-beurtje gebruiken geloof ik :')

[ [url=m/Q6haU6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een gave rijlaarzen, en wat een mooi paard <3

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 21:22

Dilan93 schreef:
Zoo, da's een flinke, Utopia :wow:

Net Mattvey gelongeerd, met zadel op en voor het eerst de longe aan het bit.
Nu was de staleigenaar palen voor een hek in de grond aan het slaan. Dat gaf echo in de kassen tegenover de longeerbak. Resultaat: stresskip met staart over zn rug in gestrekte draf of galop door de bak, 10 minuten lang. :=
Toen ie wat gekalmeerd was, de lijn iets korter gepakt, laten stappen en dat ging goed. Toen beide kanten npg wat draf en galop gevraagd en dat ging al steeds beter en rustiger. Tot ie op gegeven moment heeel rustig in stap zn rondjes liep. Volgens mij was ie moe.

Daarna even de pony laten grazen, benen afgespoeld (was spannend want water) en zn manen gevlochten. Met vlechten stond ie voor het eerst eens helemaal stil. Toch nog goed kunnen afsluiten.

Wat fijn dat het allemaal goed is gegaan, het zou zonde zijn als hij te erg was geschrokken vandaag

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 07:34

fenijro_tani schreef:
Ik ben een beetje laat met het meedoen aan dit topic, maar vinden jullie het okay als ik meepraat?

Mijn kleine baby Tess wordt dit jaar 5, en we zijn bezig met haar voor de kar te beleren!
Vandaag heeft ze voor het eerst los gelopen met iemand erop, en ze is ongelofelijk braaf tot nu toe.

Over de filmpjes, ze vindt het moeilijk om te stappen aangezien het op dit moment nog zwaar is, hierdoor zijn we steeds nog geen 5 minuten op een dag. Als ik de video’s terug kijk zie ik dat de kar wat hoger mag hangen, dit zal ik morgen doen.

[ [url=m/DqM189.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://youtu.be/22Nxme6sifU

https://youtu.be/-SzM4Uu13cE

Welkom! Beleren voor de kar is natuurlijk ook gewoon beleren!! *\o/*

Als ex-menner zijn er wel een aantal dingen die me opvallen. Je bent in ieder geval goed op weg met het in balans krijgen van je sulky. Op je laatste filmpje (andere reactie in dit topic) zie ik in ieder geval al dat hij niet op het schoftje drukt. Als ik jou was zou ik je stangen naar binnen draaien. Dat de bogen wat meer naar je pony toe staan, dan is het geheel veel minder breed!. En je broek zit niet goed. Op dit moment heb je zelfs alles loshangen dus nu remt de sulky op de rug van de pony in plaats van op de billen van je pony. Die loshangende lusjes om je stang had ik niet bij mijn sulky, maar die aan je broek hangen gespte ik altijd vast aan de ogen op je lamoen.

Zo zat het bij mij;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
(Ik zie nu dat dit toch niet de beste voorbeeldfoto's zijn, ik ga straks even verder zoeken, ik moet nu naar mn werk :+ )

Ik heb het afstellen geleerd met behulp van deze filmpjes;
https://youtu.be/PAntI9kFONw
https://youtu.be/rdZZwS4eieA

Succes, mennen is leuk :D

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 07:38

Welkom fenijro! Jullie gaan lekker zo te zien. :)

Wat gaan jij en Joya goed Fransje! Ze loopt ook iedere keer stoer voorop buiten :)

Calipsolover, wat goed dat je al gehangen hebt. Rustig aan laten wennen als ze dat spannend vindt. Marie is sowieso wel wat ril geloof ik he.

Goede oefening, Vientje! Met de trailer op pad. En echt grappig dat ze niks van balkjes snapt. :')

Wat goed Jodym! :D

Wat een knapperd is die oude rot van jou Utopia! <3
Je laarzen kunnen inderdaad wel een poetsbeurtje gebruiken, maar dat ken ik.. O:)

Wauw Dilan, jullie gaan ook hard zeg! Mattvey doet het volgens mij hartstikke braaf als ik dat zo hoor. Het is niet gek dat ze sommige dingen spannend vinden, maar als je dan zo lekker af kunt sluiten is toch super! +:)+

Guinness en ik hebben gisteren weer even gereden. Omdat z’n mondhoek kapot bleef gaan van het bit, heb ik de teugels aan De neusriem van m’n micklem gemaakt en bitloos gereden. Hij was aan de longe nogal onstuimig en schrok van allerlei kleine geluidjes. Dus ik twijfelde even of ik erop zou gaan zo zonder bit, maar het leek me best een goede oefening.
Dus uiteindelijk eerst even aan de longe een klein rondje gestapt. Nadat ik erop geklommen was, wat ook best een uitdaging was. Hij sloot zich steeds volledig af en als ik dan reactie kreeg op m’n zwaai-bewegingen dan dacht ie dat ie iets lekker kreeg en draaide hij bij het krukje weg. :') Maar liever dat, dan op een afgesloten, gespannen paard stappen wat het opstappen toch al spannend vindt.

Vrij snel de longe eraf gehaald en toen zelf nog wat rond gestapt en gestuurd beide kanten op. Maar het niet te lang gemaakt, want hij was al drijfnat van zijn gekke acties aan de longeerlijn. Hij deed het ook heel braaf en ontspande helemaal, dus ik vond het wel goed. Dan maar een dagje niet draven. :)
Daarna nog even afgesponst terwijl alle andere paarden naar binnen gingen. Die komen dan langs hem gelopen en dat vindt ie niet relaxed. Hij heeft een beetje verlatingsangst geloof ik _O-
Maar stoïcijns door gegaan, want nu had ik hulp om hem vast te houden. En uiteindelijk ging het heel braaf. Ik was dus weer heel tevreden.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 08:20

Wat fijn dat het zo goed ging!
Zijn van die rubbere bitringen geen oplossing? Weet niet waar het precies kapot gaat bij de mondhoeken, maar soms kan het voorkomen worden met bitringen.

kruimellover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 09:38

Thanks voor de tip Dilan, maar zijn mondhoek is niet kapot door het bit. Hij is aan een scherp hoekje in z’n stal blijven hangen (die nu weg is) en als ik hem met bit rij, dan gaat dat wondje steeds open. Vandaar even bitloos, zodat het even goed kan helen. Ik denk dat het dan snel weer met bit kan.

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:27

Ohh dan is Tess ongeveer even groot als Jipje (86cm nu)! Leuk om te kunnen zien hoe dat toont voor de kar :j Wat doet ze het braaf, heerlijk wollig achterwerkje zo :D

Goed bezig van de buitenbak Jodym! +:)+

Joya snoeit het bos al :')

Oeh knappe kerel Utopia! Lekker om zo ook op een vertrouwde wat te kunnen rijden :)

Mattvey met het gas erop, balen dat dat zo loopt dan! Maar wel goed afgesloten zo te lezen :)

Guiness al bitloos 8-) Mooi om nu mee te nemen nu er toch geen bit in kan :j

Ik heb enorm veel zin in les, zowel morgen thuis als op locatie volgende week :):) Zó tof om weer serieus met een paard te kunnen leren :)

Gisteren fijn zelf gereden met mijn plofkipje, ze was duidelijk wat beteuterd dat ze niet in het gras had gemogen en had er weinig zin aan, maar deed toch braaf haar rondjes. Toen ze wat afgeleid was mooi wat extra overgangen halt-stap-draf geoefend, dan let ze meteen weer op mij. Stijgende lijn dus :D We gaan nu elke keer buiten uitstappen, ze heeft haar eerste skeeleraar gemeet en een stukje zonder mens naast haar voorop gelopen. Superbraaf <3 Ze loopt buiten ook met een uiterst tevreden blij snuitje, volgens mij vindt ze buitenritten véél leuker dan in de bak op dit moment :)

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:32

Anouk_H schreef:
fenijro_tani schreef:
Ik ben een beetje laat met het meedoen aan dit topic, maar vinden jullie het okay als ik meepraat?

Mijn kleine baby Tess wordt dit jaar 5, en we zijn bezig met haar voor de kar te beleren!
Vandaag heeft ze voor het eerst los gelopen met iemand erop, en ze is ongelofelijk braaf tot nu toe.

Over de filmpjes, ze vindt het moeilijk om te stappen aangezien het op dit moment nog zwaar is, hierdoor zijn we steeds nog geen 5 minuten op een dag. Als ik de video’s terug kijk zie ik dat de kar wat hoger mag hangen, dit zal ik morgen doen.

[ [url=m/DqM189.jpg]Afbeelding[/url] ]

https://youtu.be/22Nxme6sifU

https://youtu.be/-SzM4Uu13cE

Welkom! Beleren voor de kar is natuurlijk ook gewoon beleren!! *\o/*

Als ex-menner zijn er wel een aantal dingen die me opvallen. Je bent in ieder geval goed op weg met het in balans krijgen van je sulky. Op je laatste filmpje (andere reactie in dit topic) zie ik in ieder geval al dat hij niet op het schoftje drukt. Als ik jou was zou ik je stangen naar binnen draaien. Dat de bogen wat meer naar je pony toe staan, dan is het geheel veel minder breed!. En je broek zit niet goed. Op dit moment heb je zelfs alles loshangen dus nu remt de sulky op de rug van de pony in plaats van op de billen van je pony. Die loshangende lusjes om je stang had ik niet bij mijn sulky, maar die aan je broek hangen gespte ik altijd vast aan de ogen op je lamoen.

Zo zat het bij mij;
[ [url=m/kQrXgf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8CnRLn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pDXfrn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q6ku2G.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ik zie nu dat dit toch niet de beste voorbeeldfoto's zijn, ik ga straks even verder zoeken, ik moet nu naar mn werk :+ )

Ik heb het afstellen geleerd met behulp van deze filmpjes;
https://youtu.be/PAntI9kFONw
https://youtu.be/rdZZwS4eieA

Succes, mennen is leuk :D

Bedankt voor de tip! Zal ze vanavond naar binnen draaien! Ik heb inderdaad de broek loshangen, aangezien Tess nog weleens ongeduldig kan zijn met stilstaan als ze ineens druk voelt, maar het is niet de bedoeling dat er wordt geremd op haar rug, bedankt!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 10:45

kruimellover schreef:
Thanks voor de tip Dilan, maar zijn mondhoek is niet kapot door het bit. Hij is aan een scherp hoekje in z’n stal blijven hangen (die nu weg is) en als ik hem met bit rij, dan gaat dat wondje steeds open. Vandaar even bitloos, zodat het even goed kan helen. Ik denk dat het dan snel weer met bit kan.

Ooh op die manier. Naja als het zonder bit ook goed gaat, waarom niet :)

Heb dat bij Titane een paar keer geprobeerd, zonder succes. En met Mattvey ga ik het de komende 10 jaar niet proberen :+

Vientje, fijn dat je plofkip ( :') ) zo braaf was. Buiten uitstappen is altijd wel fijn :j

Ik ben die gekneusde ribben echt zat. Vandaag weer meer last, gisteren teveel gedaan denk ik :roll:
Wil zo graag weer rijden. Geduld is in dat opzicht niet mn sterkste kant

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 11:50

@tani ja ook een kleintje 90cm we noemen hem snowy. Mijn dochtertje is er nu te groot voor helaas maar ja beter grasmaaier als frikandel... (Ja zo zijn we aan hem gekomen, mensen moesten ervan af)

Afbeelding

Maylinn gisterenavond voor het eerst een dekensingeltje omgedaan. Ze was heel erg braaf! Had wel wat reactie verwacht eigenlijk maar viel 100% mee.
Dat ze vervolgens na het benen afspuiten vond dat ze naar haar stal mocht draven en ik daarop corrigeerde en ze het nodig vond om half omhoog te komen vergeten we voor het gemak maar even.
Staleigenaar liep erachter hihi en zei lachend wat is het toch een hitte petit he. Maar we houden van de!

Afbeelding

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:00

Vientje schreef:
Ohh dan is Tess ongeveer even groot als Jipje (86cm nu)! Leuk om te kunnen zien hoe dat toont voor de kar :j Wat doet ze het braaf, heerlijk wollig achterwerkje zo :D

Goed bezig van de buitenbak Jodym! +:)+

Joya snoeit het bos al :')

Oeh knappe kerel Utopia! Lekker om zo ook op een vertrouwde wat te kunnen rijden :)

Mattvey met het gas erop, balen dat dat zo loopt dan! Maar wel goed afgesloten zo te lezen :)

Guiness al bitloos 8-) Mooi om nu mee te nemen nu er toch geen bit in kan :j

Ik heb enorm veel zin in les, zowel morgen thuis als op locatie volgende week :):) Zó tof om weer serieus met een paard te kunnen leren :)

Gisteren fijn zelf gereden met mijn plofkipje, ze was duidelijk wat beteuterd dat ze niet in het gras had gemogen en had er weinig zin aan, maar deed toch braaf haar rondjes. Toen ze wat afgeleid was mooi wat extra overgangen halt-stap-draf geoefend, dan let ze meteen weer op mij. Stijgende lijn dus :D We gaan nu elke keer buiten uitstappen, ze heeft haar eerste skeeleraar gemeet en een stukje zonder mens naast haar voorop gelopen. Superbraaf <3 Ze loopt buiten ook met een uiterst tevreden blij snuitje, volgens mij vindt ze buitenritten véél leuker dan in de bak op dit moment :)

Leuke naam Jipje! Vindt het leuk dat er voor de kleinere ook sulky’s zijn, aangezien tess het tot nu toe echt leuk vind.
(Die kont is sexy mollig hahaha, mag wel wat haar en vetjes af en bespiering voor in de plaats komen :+ maar ze is wel heel schattig zo)

Wat fijn dat het toch nog zo goed ging! Houd je zelf ook meer van buitenritten? Want dan is dat mooi meegenomen!

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:20

Phuddle schreef:
@tani ja ook een kleintje 90cm we noemen hem snowy. Mijn dochtertje is er nu te groot voor helaas maar ja beter grasmaaier als frikandel... (Ja zo zijn we aan hem gekomen, mensen moesten ervan af)

[ [url=m/RECIFQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maylinn gisterenavond voor het eerst een dekensingeltje omgedaan. Ze was heel erg braaf! Had wel wat reactie verwacht eigenlijk maar viel 100% mee.
Dat ze vervolgens na het benen afspuiten vond dat ze naar haar stal mocht draven en ik daarop corrigeerde en ze het nodig vond om half omhoog te komen vergeten we voor het gemak maar even.
Staleigenaar liep erachter hihi en zei lachend wat is het toch een hitte petit he. Maar we houden van de!

[ [url=m/TXKPBa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wouw ik vind het wel een mooie pony hoor, fijn dat hij toch nog een goed huisje heeft gekregen!

Ahh wat fijn dat het zo goed ging! De rest heb ik allemaal niet gehoord ;)

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 12:31

fenijro_tani schreef:
Phuddle schreef:

[ [url=m/RECIFQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TXKPBa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wouw ik vind het wel een mooie pony hoor, fijn dat hij toch nog een goed huisje heeft gekregen!

Ahh wat fijn dat het zo goed ging! De rest heb ik allemaal niet gehoord ;)

Dankjewel :)

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:21

Jeetje, jullie gaan me echt veel te hard en ik lees heel netjes bij maar ben ondertussen 3 kwart alweer kwijt (sorry Y;( iets met vit B12 tekort en daardoor echt n vergeetachtige muts!).

Leuk een menner! Welkom en leuke pony!!

Ben benieuwd hoe je les gaat!

Brave Maylinn!

Guinness bitloos, cool!

Knap oudje voorbij zien komen en sjieke laarzen, toen ik nog dressuur reed wilde ik altijd dit soort laarzen want vind die veter voorop zo gaaf!!! Maar ja, nu western ruiter en daar zijn de boots anders maar heb ondertussen 5 paar staan dus gok dat ik daar wel weer even mee vooruit kan (overigens ook m'n 2 paar dressuur laarzen nog steeds in de garage staan :) ).

Sorry als ik iemand vergeten ben maar heb geprobeerd om iig op de mensen die ik onthouden heb te reageren!

Hier kan ik niet wachten tot het morgenmiddag is.... dan komt Gentle weer naar huis *\o/*

Eergisteren les gehad en dat ging voor mijn gevoel mwah maar bij thuiskomst de filmpjes terug zitten kijken en toen dacht ik: wow, zo heel slecht ziet 't er dus niet uit :Y)

Gister ook les gehad (laatste voorlopig bij trainster) en hij liep ZO lekker <3

Morgenmiddag gaan we hem halen en ik kan echt niet wachten op de gezichten van m'n stalgenoten want die hebben 'm al 3 maanden niet meer gezien en hij is echt wel puppypaard af!

Net voor hij ging tegenover gister:
Afbeelding

Zal straks nog n stukje film posten maar die moet ik eerst inkorten en want 30min is LANG!! ;)

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:42

Wat een knapperd is het toch CL :+:
Hier ook 2 paar westernlaarzen, deze dressuurlaarzen en nog een paar springlaarzen :P Wilde inderdaad ook zó graag van die mooie extra hoge laarzen met veters voor <3 Laatst overigens wel m'n westernlaarzen gewaxt, dus nu deze nog maar eens erbij pakken :D

En thanks voor de leuke reacties op m'n bink <3 Soms kijk ik naar Dije en denk ik: je bent toch al wel een heel paard! Totdat Tamme erbij komt staan _O-

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 15:55

CubaLibre schreef:
Jeetje, jullie gaan me echt veel te hard en ik lees heel netjes bij maar ben ondertussen 3 kwart alweer kwijt (sorry Y;( iets met vit B12 tekort en daardoor echt n vergeetachtige muts!).

Leuk een menner! Welkom en leuke pony!!

Ben benieuwd hoe je les gaat!

Brave Maylinn!

Guinness bitloos, cool!

Knap oudje voorbij zien komen en sjieke laarzen, toen ik nog dressuur reed wilde ik altijd dit soort laarzen want vind die veter voorop zo gaaf!!! Maar ja, nu western ruiter en daar zijn de boots anders maar heb ondertussen 5 paar staan dus gok dat ik daar wel weer even mee vooruit kan (overigens ook m'n 2 paar dressuur laarzen nog steeds in de garage staan :) ).

Sorry als ik iemand vergeten ben maar heb geprobeerd om iig op de mensen die ik onthouden heb te reageren!

Hier kan ik niet wachten tot het morgenmiddag is.... dan komt Gentle weer naar huis *\o/*

Eergisteren les gehad en dat ging voor mijn gevoel mwah maar bij thuiskomst de filmpjes terug zitten kijken en toen dacht ik: wow, zo heel slecht ziet 't er dus niet uit :Y)

Gister ook les gehad (laatste voorlopig bij trainster) en hij liep ZO lekker <3

Morgenmiddag gaan we hem halen en ik kan echt niet wachten op de gezichten van m'n stalgenoten want die hebben 'm al 3 maanden niet meer gezien en hij is echt wel puppypaard af!

Net voor hij ging tegenover gister:
[ [url=m/hLRiaR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal straks nog n stukje film posten maar die moet ik eerst inkorten en want 30min is LANG!! ;)

Wouw wat een gaaf paard :~

Paint_Lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:04

Oké, nog 1tje dan...
Afbeelding

Als je vrouwtje de les verloop aan het bespreken is ga je de baas maar in de gaten houden want die heeft zijn mag klikding _O-

Phuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 16:12

CubaLibre schreef:
Oké, nog 1tje dan...
[ [url=m/dQ0Dl4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als je vrouwtje de les verloop aan het bespreken is ga je de baas maar in de gaten houden want die heeft zijn mag klikding _O-

Heerlijk, hij ziet er goed uit en jij heel ontspannen aan het kletsen
Top hoor! Wat fijn dat hij naar huis komt.