Loody, jeetje wat braaf zo zeg, heel knap!!
Die tandjes allemaal
hihi ik heb er ooit 1 gevonden van een mini, maar verder eigenlijk nooit.Hier een kleine tegenvaller
Raika heeft gister het zadel opgehad. Ze vond het spannend maar verder was ze wel braaf! Helaas blijkt het zadel echt totaal niet goed te liggen, dus longeren gaat wel maar hiermee een begin maken met beleren gaat niet lukken
Nu moet ik dus op zoek naar een alternatief, maar hoe? Ze is nog niet beleerd, ik kan nog 20 tweedehands zadels kopen maar grote kans dat dat ook niet lukt. Ik kan een zadelmaker laten komen maar ik kan niet proefrijden... boomloos wil ik niet.... wie heeft suggesties?
)

), dus ben ik gewoon opgestapt zonder iets.

Later een uitgebreider verslag hier en in mijn eigen topic. Ik ga eerst slapen. (Heel, heel lang). 
Als ze iets doen lig ik er toch sneller naast en mijn ervaring is als ze dat eenmaal door hebben, dat het lastiger word omdat je dan eerst iets moet afleren. Goede gewoonten aanleren is makkelijker dan foute gewoonten afleren
) gedaan. Ik heb vrij snel daarna een barebackpad gepakt omdat ik dan iets steviger zit.