Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). En voor de rest gewoon goed kijken hoe je paard in elkaar zit, zo had(/heeft) een zwakkere achterhand en als ik er met 3 al op geklommen was zou hij nu al afgeschreven zijn...
)
veel fouten van mijzelf, hierna hebben we een longeerles genomen bij mijn instructeur, en heb ik haar de volgende keren tussen prikpaaltjes gelongeerd. Dit hielp heel veel! Ik kon me beter concentreren op mijn houding en Callista had minder ruimte om om te draaien, steeds groter gemaakt en nu kunnen we weer zonder.
Heb vroeger altijd makke paarden gereden die alles al kende, dus het is allemaal heel nieuw voor mij!

tijdens het werken heb ik mijn handen echt nodig en ik heb nooit iemand mee Haha. Helaas! Dawson123 schreef:Wat een leuke vorderingen allemaal![]()
Die van mij zijn we nu sinds twee weken weer aan het stappen nadat hij is gecastreerd en een chip uit zn been is gehaald. Kan niet wachten tot hij weer aan het werk mag![]()
[ [url=m/k95FGs.jpg]Afbeelding[/url] ]
... Hij moet 2x per dag 20 minuten stappen, maar op het moment is hij zo fris. Hij schrok van (ik denk) een paard wat met kabaal opstond in zijn stal en toen gaf die even gas. Enige wat ik kon doen was:
'' 

. En hij ging toch nog even los met het zadel op?
. Gelukkig geen gekkigheid, dan kun je er achteraf om lachen.