Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hwn schreef:idd sowieso wacht ik op zijn zadel.Waarom vraag je het niet aan 1 van de train(st)ers die al met Limo aan de slag geweest is? Zoek n adresje waar ze zeker aan rechtrichten en gymnastiseren werken, en geen stal waar ze n paard in de krul trekken. Best zijn zadel afwachten zeker? Want zeker n sportstal zal geen zadels hebben die kort genoeg zijn.
mascha_king schreef:Ik lees nog steeds mee.... maar krijg langzaam toch wel wat kriebels.. je hebt al zoveel instructeurs versleten, incl mij. Je hebt eigenlijk een chronisch geld gebrek en springt van de hak op de tak. Er zijn stallen genoeg in onze buurt,die heb je voor t uitkiezen evenals instructeurs. Ik vind dat je t doorrijden uit wilt besteden zeker een heel goede beslissing van je.. maar ben erg benieuwd of je dat ook doorzet... mocht je een fijn adres willen weten, Josepha Guillaume , Equus Universalis is een heeel fijn adres.of een van haar mede trainers.
Art_Ificious schreef:Het moet gewoon bereikbaar zijn zodat ik ter plaatse ook begeleid kan worden vóór limo weer terug komt naar "huis".
En dat gaat niet als het bv 50km rijden is. Dan is bv 2x per week zeker niet haalbaar.
Rijbewijs is idd noodzakelijk maar wegens faalangst/ te veel stress gewoon nog niet behaald (al 7x examen afgelegd). Voor het geld wat ik daaraan kwijt ben had ik een perfect bomproof paard gehad.
DezeNaam schreef:Met wat voor auto doe je je rijbewijs? Misschien het een idee om met een automatische auto te rijden? Niet moeten schakelen kan al veel doen... Zelf heb ik mijn rijbewijs ook nog niet, maar ik weet al op voorhand dat dat schakelen iets gaat zijn bij mij (oa in paniek schieten en in plaats van iets te doen helemaal blokkeren) dus automatisch zal het moeten worden.
DezeNaam schreef:Sommige mensen kunnen gewoon niet omgaan met schakelen, en sturen en op de weg letten tegelijk,... Ik ken mensen die dit gewoon echt niet kunnen, zou zonde zijn om daarom je rijbewijs niet te halen of om jezelf te forceren zoveel stress te hebben terwijl je gewoon met een automaat kan rijden.
Ik zou mezelf niet zo in de stress zetten als het ook simpel kan. Ja, het is misschien een nadeel dat je alleen met je eigen automatische auto kan rijden en nooit met die van een ander aangezien de meeste menen nog steeds een manuele auto hebben, maar ach..
En als TS faalangst/stress heeft is het geen kwestie van 'even gewoon worden', in de auto zullen er vaak genoeg momenten zijn dat je even in paniek kan schieten en dat kan al direct een hele terugslag geven.