Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Droog, zonnetje, lekker koud.

Beginnen gewoon weer bij nul, heb toch tijd zat! Ik dacht ook even een lang stukje wei te kiezen en een galopje mee te pakken maar het regende en waaide en Dexter vond dat we dus wel klaar waren. Mijn laatste galop is denk ik van aan zee, vorig jaar april
Hij stond soms een maand of twee maanden stil dus het is een vooruitgang (ik weet nog niet of Dex daar hetzelfde over denkt).
Zal ook geen bergrit van 20 km worden
Nouja, niet gekregen gekregen, maar om te beleren

Wel foto's maken dan he.
Zus wilde zaterdagavond vrij dus we hebben geruild, nu ben ik overdag vrij. Uitzonderlijk dus eens vrij als anderen ook vrij hebben, vandaar dat het me de uitgelezen kans leek
Granoek schreef:Oei zei ik woensdag? Ik bedoelde zaterdagZus wilde zaterdagavond vrij dus we hebben geruild, nu ben ik overdag vrij. Uitzonderlijk dus eens vrij als anderen ook vrij hebben, vandaar dat het me de uitgelezen kans leek
![]()
OH WACHT DAT IS MORGEN AL
Ja nu ben ik zenuwachtig
rayoow schreef:Granoek schreef:Oei zei ik woensdag? Ik bedoelde zaterdagZus wilde zaterdagavond vrij dus we hebben geruild, nu ben ik overdag vrij. Uitzonderlijk dus eens vrij als anderen ook vrij hebben, vandaar dat het me de uitgelezen kans leek
![]()
OH WACHT DAT IS MORGEN AL
Ja nu ben ik zenuwachtig
Hoe ging het?
Ben zo benieuwd!!
) heb ik het touw gewoon zelf genomen en hem verplicht wat afstand laten houden. Nu is het Dexter en die houdt het bij dreigen maar volgende keer loopt daar 1 van die trutten naast Duke en die bijt hem zo in zijn snuit
maar verder echt foutloos parcours! Hij keek nergens van op of om. Hij ging op de terugweg wel klieren, dat doet hij aan de hand ook. Laatste tijd is hij zo vervelend dat wij na elke stap gaan stilstaan. Wordt hij pisnijdig van maar het werkt wel, hij blijft achter me haha. En nu deed hij het ook dus even oefenen hoe ik hem dan vanaf boven kan corrigeren. 

daar kan toch zo veel niet meer in zitten nu. Dexter valt me nog best mee haha