Ga je weer terug verhuizen van je instructrice? Dat was in Nuenen toch? Dan had ik het zeker in serieuze overweging genomen!
Urona447
Geplaatst: 01-10-16 18:54
Nou Jill dat word je weer dagen door allemaal berichten heen slaan vrees ik. Wie wil nou niet voor je werken ! Als je er bij zet dat Koen niet elke dag aanwezig kun je de helft aan reacties al weggooien denk ik
Ik zou bijna gaan denken dat we een HK topic van dit moeten maken?
A_nouk
Geplaatst: 02-10-16 21:55
Ik gaf het zojuist al via de PB aan, aan een andere gebruiker aan dat jullie wellicht een HK topic aan kunnen maken
Ik wil dan best wat tijd investeren om de offtopic berichten die hier zijn geplaatst naar dat topic te verplaatsen zodat dit topic bij het onderwerp blijft waarmee het gestart is en de informatie ook door ander gebruikers terug te vinden is. En jullie kunnen dan lekker doorkletsen met elkaar
Helaas is het wel zo'n beetje een keuze tussen de twee omdat de slowchat die hier momenteel gaan is helaas niet de bedoeling is van paardenpraat
Verplaats 'm maar! Dan kunnen we gewoon doorgaan in dit topic.... Ik zie even geen andere mogelijkheid
Ik begrijp dat jij het topic liever op deze locatie houdt? Het lijkt mij dat dat is omdat het topic op deze manier beter toegankelijk en te vinden is via bokt en er dus meer mensen mee kunnen lezen, ook al stromen ze pas later in? Misschien kunnen al je fans daar dan wel aan meewerken? Het lijkt me dat niet vragen om pb'tjes best kan.
Het lijkt me dat een verslagje van een les van Jill hier ook in het topic geplaatst mag worden, net als mensen die Jill hebben zien rijden daar even wat over laten horen. Alleen dankjewel zeggen is helaas wel off-topic.
Ik ben bijvoorbeeld ook best benieuwd naar de polo, maar dat is nogal off-topic. Daarintegen, als iemand verteld over haar les bij Jill en meteen even de polo wil showen, graag! Ik ben echt wel benieuwd, maar van die korte berichtjes leiden nogal af van Jill, haar paarden en haar (internationale) wedstrijd-avonturen.
Is ook! Ik zou 'm ook wel graag hier willen laten maar dan moeten we misschien een extra kletstopic openen op HK? Of mag dat niet?
Jolien87
Geplaatst: 03-10-16 08:08
Ik zou het ook jammer als dit het zoveelste topic is dat naar de HK verhuist en vervolgens in het slop raakt. Ik loop behoorlijk achter met het kijken van de vlogs, ik deed dat vaak op zondagochtend in alle rust maar de laatste tijd werd ik aardig opgeslokt door mijn agenda.
Anne_mieke88
Geplaatst: 03-10-16 08:16
Jiill_ schreef:
Is ook! Ik zou 'm ook wel graag hier willen laten maar dan moeten we misschien een extra kletstopic openen op HK? Of mag dat niet?
Ik denk dat dit wel mag inderdaad! En ik vind het een goed idee!
A_nouk
Geplaatst: 03-10-16 08:45
Ik heb eventjes met mijn collega moderator overlegt en we gaan het topic even splitsen
Het informatieve van Jill kan dan gewoon hier blijven en het gedeelte wat Off-topic is wordt een nieuwe HK topic voor aangemaakt.
Het kan zijn dat ik vanavond eventjes het topic sluit zodat ik alle berichten even over kan gaan zetten. Ik informeer jullie in dit topic even als het zo ver is.
Mijn zusje wilde daar graag meedoen, maar wil nu naar de open dag van de UVA.
Marvel
Geplaatst: 04-10-16 13:09
Jill, wat leuk dat je mee doet!
Ik vind je echt een tof persoon, niet dat ik je ken. Maar je laat de rest van de wereld kennis maken met topsport achter de schermen, je stimuleert mensen om hun dromen na te jagen én je laat zien dat je vanuit topsport ook gewoon een mens (al dan niet Penny ) bent. Ik vind het echt te gek dat je vanuit jouw niveau ook gewoon zonder zadel en bit rijdt, gaat zwemmen met je paarden en nu aan de ride en run mee doet.
Ik denk dat boegbeeld een hele mooie en toepasselijke titel is.
Ga zo door!
Edit: sorry, off topic? Moest dit in de andere? *verwarrend
Laatst bijgewerkt door Marvel op 04-10-16 13:12, in het totaal 1 keer bewerkt